Graspop Metal Meeting 2026

Zo beter! En wat zijn dan een beetje de juiste momenten,? Of is dat random? Mn broer gaf het vorig jaar na bijna 2 uur op šŸ˜‚
Als je niet de headliner wilt zien is het meestal wel een goed moment, ofwel bij opening van de wei smorgens zorgen dat je bij de eerste aan de hekken staat.

• Leuk
Waarderingen: won666
Iedereen die morgen gaat alvast heel veel plezier!
M’n dochter en ik vertrekken donderdag ochtend in de ochtend.
Het wordt haar eerste meerdaagse festival met overnachten. En voor mij voor het eerst weer sinds haar geboorte 😳

Morgen spullen inpakken en laatste boodschappen doen.

Wel benieuwd hoe oud ze dan is, wij slaan dit jaar ook over door de geboorte van onze zoon. Willen volgend jaar wel proberen een dag te gaan (en zoon bij een van de grootouders logeren ).

• Leuk
Waarderingen: Reislustig
Als je niet de headliner wilt zien is het meestal wel een goed moment, ofwel bij opening van de wei smorgens zorgen dat je bij de eerste aan de hekken staat.
problemen die zich dan kunnen stellen
Bij vroeg gaan => nog niet alle shirts hangen
Bij/na headliner => veel maten al weg... Vorig jaar een Stick To Your Guns shirt willen oppikken, hadden ze enkel nog maatje baljurk :ROFLMAO:

Iedereen die vandaag al gaat, alvast heel veel plezier en niet te vroeg piekenšŸŗ

Ik vertrek morgenochtend vanuit midden NL, weet uit ervaring dat het allemaal vƩƩl langer duurt dan je denkt, dus de meeting ga ik niet halen. Mocht er nog een ander moment komen probeer ik erbij te zijn. En anders ben ik te herkennen aan m'n avatar die op m'n kuit staat getatoeƫerd, net even wat makkelijker dan "zwart shirt en 1.81m" ;)

Als ik dit soort dingen hoor denk ik eerlijk gezegd altijd: wtf, wat doen mensen zichzelf aan..? 😶
Ik heb een teringhekel aan in rijen wachten, en heb dan ook nog nooit op GMM in de rij voor de merch gestaan, en ben dat ook zeker niet van plan, dat is me de verloren tijd simpelweg niet waard.

Ik begrijp ook nooit echt waarom mensen dan per se op dat moment een shirt van een bepaalde band moeten hebben.
Er zijn toch zeker wel veel efficiƫntere manieren om een shirt te kopen, zeker nu tegenwoordig vrijwel alles online te krijgen is?
En volgens mij zijn shirts ook niet bepaald goedkoper als je ze op een festival koopt, toch (ok, je bespaart hoogstens wat verzendkosten)?

Ik denk er ook zo over, ik betaal geen 140€ om meerdere uren in een rij te staan...

Maargoed, elk zijn eigen ding natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Jimmeh07
Ik denk er ook zo over, ik betaal geen 140€ om meerdere uren in een rij te staan...

Maargoed, elk zijn eigen ding natuurlijk.
dit weekend krijg je er wel een gratis zonnesteek bij

vind het ergste van die merchstand nog wel de onzekerheid. je kunt voorraan staan maar dan nog een uur genegeerd worden door de medewerkers, er zit geen enkele structuur in. daarom ook al jaren niet meer geprobeerd een shirtje te kopen.

hoop dat ze er inderdaad een nieuw systeem voor hebben en dat dat goed werkt.

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en jonasvh
Meanwhile, me today at work:

Tired The Office GIF

Morgenochtend pas de verhuis richting Dessel. Aan iedereen die vandaag al gaat: enjoy!

Vraag, ik ga dus met vrienden naar inferno. We hebben dus 1 inferno tent en 2 inferno parkeertickets. De persoon die die geboekt heeft probeert de tickets via Ticketmaster te transferen, in ieder geval 1 vd 2 parkeertickets naar iemand die in de andere auto rijdt, maar transferen van tickets is niet mogelijk in Ticketmaster?? Iemand ditzelfde probleem, en weet iemand een oplossing?

Vraag, ik ga dus met vrienden naar inferno. We hebben dus 1 inferno tent en 2 inferno parkeertickets. De persoon die die geboekt heeft probeert de tickets via Ticketmaster te transferen, in ieder geval 1 vd 2 parkeertickets naar iemand die in de andere auto rijdt, maar transferen van tickets is niet mogelijk in Ticketmaster?? Iemand ditzelfde probleem, en weet iemand een oplossing?
Ik heb een screenshot gemaakt in de ticketmaster app van de QR code van het parkeerticket en die via whatsapp doorgestuurd samen met de barcode van het ticket.

• Leuk
Waarderingen: charlottekos
Iedereen die morgen gaat alvast heel veel plezier!
M’n dochter en ik vertrekken donderdag ochtend in de ochtend.
Het wordt haar eerste meerdaagse festival met overnachten. En voor mij voor het eerst weer sinds haar geboorte 😳

Morgen spullen inpakken en laatste boodschappen doen.
Heel veel plezier.
Haha interessante vraag van koekdoos inderdaad. Graspop vindt ik handig wanneer ze groot(lengte) genoeg zijn. Zeker tegen de avond zijn er toch veel mensen.
Verder zelfstandigheid, fijn als ze niet altijd aan pappie mammie gekoppeld zitten en ff los kunnen gaan ergens weer terugkomen of afspreken via digitale middelen. Maar goed dat fixen jullie wel en dit is mijn visie.

Iedereen die vandaag al gaat, alvast heel veel plezier en niet te vroeg piekenšŸŗ

Ik vertrek morgenochtend vanuit midden NL, weet uit ervaring dat het allemaal vƩƩl langer duurt dan je denkt, dus de meeting ga ik niet halen. Mocht er nog een ander moment komen probeer ik erbij te zijn. En anders ben ik te herkennen aan m'n avatar die op m'n kuit staat getatoeƫerd, net even wat makkelijker dan "zwart shirt en 1.81m" ;)
Weet niet hoe het met de rest zit. Maar ik ben doorgaans geen mannen kuiten kijker.
Dus misschien ga ik toch maar voor het het zwarte shirt.

Zelf ben ik 1.80 en zal ik speciaal voor de donderdag mijn machinehead shirt met bulldozer aandoen en zet mijn zwervershoed op (beide staan op de action figure avatar).

Verder hebben we 26 km te overbruggen vanuit nabij brabant.
Van 9 uur op donderdagochtend vertrek tot een opgezette tent tussen 12 en 13 uur.
Dus theorie is dat ik de meeting haal, het is vooral of ik er zelf nog aan denk tegen die tijd.

Iedereen een goeie reis en een metal gmm in welke vorm dan ook.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en won666

Users who are viewing this thread