Graspop Metal Meeting 2026

ja dat is toch wel het belangrijkste aspect aan die nieuwe marquee en metal dome voor mij
liever een goede klimaatbeheersing dan een prachtige tent waar je nog geen 30 minuten in kan overleven als het 30 graden is
al is de vraag natuurlijk ook in hoeverre het mogelijk is om een open tent koel te houden
Misschien zijn de nieuwe Marquee en Metal Dome wel van die Fresh & Black van de Decathlon.. 😛

Hoezo?
Alles staat toch precies hetzelfde?

En zoveel groter is die Marquee volgens mij niet, hoor.
Het lijkt erop dat dat hele houten terras dat voor de ingang van de Marquee lag nu bij de Marquee is getrokken. De uitgang ligt nu inderdaad wat meer op de doorgang, dat kan wel voor wat opstoppingen zorgen omdat er toch altijd veel volk net buiten de Marquee bleef hangen.

• Thinking
Waarderingen: MetalLimbo
Het lijkt erop dat dat hele houten terras dat voor de ingang van de Marquee lag nu bij de Marquee is getrokken. De uitgang ligt nu inderdaad wat meer op de doorgang, dat kan wel voor wat opstoppingen zorgen omdat er toch altijd veel volk net buiten de Marquee bleef hangen.
Dat was dan toch al zo?
Of denk je dat er een extra houten terras daar dan weer voor wordt gelegd?

Dat was dan toch al zo?
Of denk je dat er een extra houten terras daar dan weer voor wordt gelegd?
Ik denk niet dat er nog iets voor komt te liggen, dan wordt het wel heel smal. Maar al dat volk dat dus op die 5 meter(?) planken stond staat nu dus meteen in de doorgang.

Als we op de 3D kaart mogen afgaan, komt er geen terras te liggen, voor alle andere podia en standjes zie je daar wel die bruine plaat, voor de marquee niet.
Kan natuurlijk zijn dat ze die vergeten op de kaart te zetten zijn

Ik denk dat we hier al weken met z'n allen wat te ver doordraven.
Ik bedoel, speculeren is leuk, maar sommigen trekken al conclusies gebaseerd op een paar gare foto's, en denken met hun laserogen afstanden op de meter nauwkeurig te kunnen inschatten.. 😅

En doorgaans gaan die conclusies dan ook nog de negatieve kant op, ten koste van onze festivalbeleving.
Dat GMM al jaren tot de best georganiseerde festivals ter wereld behoort, en ieder jaar juist weer verbeteringen doorvoert, wordt daarbij voor het gemak maar even vergeten.

Laten we het klagen gewoon bewaren voor zaken die daadwerkelijk slechter gaan zijn, niet voor wilde speculaties die wellicht nergens op gebaseerd zijn. 😉

Ik denk dat we hier al weken met z'n allen wat te ver doordraven.
Ik bedoel, speculeren is leuk, maar sommigen trekken al conclusies gebaseerd op een paar gare foto's, en denken met hun laserogen afstanden op de meter nauwkeurig te kunnen inschatten.. 😅

En doorgaans gaan die conclusies dan ook nog de negatieve kant op, ten koste van onze festivalbeleving.
Dat GMM al jaren tot de best georganiseerde festivals ter wereld behoort, en ieder jaar juist weer verbeteringen doorvoert, wordt daarbij voor het gemak maar even vergeten.

Laten we het klagen gewoon bewaren voor zaken die daadwerkelijk slechter gaan zijn, niet voor wilde speculaties die wellicht nergens op gebaseerd zijn. 😉
ik geef toe dat ik tegenwoordig niet meer zonder leesbril kan dus die laserogen is wat overdreven...

• Haha
Waarderingen: MetalLimbo
je kunt aan de mainstages toch al duidelijk zien dat die map in de app niet zo gedetailleerd is, vrijwel niets is in verhouding. je kunt daar echt niet van uit gaan.

• Leuk
Waarderingen: nikita
Zaterdag en zondag voetbal in de classic rock (voor de geïnteresseerden)

za
Nederland om 1900
Duitsland om21OO

zo
België om 2100

Laatst bewerkt:
je kunt aan de mainstages toch al duidelijk zien dat die map in de app niet zo gedetailleerd is, vrijwel niets is in verhouding. je kunt daar echt niet van uit gaan.

Ook die 3D map zou ik voorzichtig mee zijn wat betreft het trekken van conclusies.
Niet alles wat je daarin ziet zal één op één met de werkelijkheid kloppen.
Dat klopt, de kaarten uit de crewinfo zijn wat dat betreft dan ook meer in verhouding, maar ook daar staan wel wat fouten op.

ja dat is toch wel het belangrijkste aspect aan die nieuwe marquee en metal dome voor mij
liever een goede klimaatbeheersing dan een prachtige tent waar je nog geen 30 minuten in kan overleven als het 30 graden is
al is de vraag natuurlijk ook in hoeverre het mogelijk is om een open tent koel te houden
Ze hadden in de vorige Marquee al van die grote airco slangen hangen die voor de nodige verkoeling zorgden. Zeker als je daar een beetje in de buurt ging staan dan was het prima te doen. Ik ga ervan uit dat de nieuwe tenten op dat gebied niet opeens voor een verslechtering gaan zorgen.

Zaterdag en zondag voetbal in de classic rock (voor de geïnteresseerden)

za
Nederland om 1900
Duitsland om21OO

zo
België om 2100
IK heb zondag tussen Bury Tomorrow en Sabaton niks. Het einde van Mastodon zeg ik altijd ja tegen (Blood And Thunder is hun enig nummer dat ik graag hoor zoals ik al vaak zei). Maat ks tijdens Sabaton. Dus ik denk dat zelfs het tweede deel van België tegen Egypte voor mij interessanter is

IK heb zondag tussen Bury Tomorrow en Sabaton niks. Het einde van Mastodon zeg ik altijd ja tegen (Blood And Thunder is hun enig nummer dat ik graag hoor zoals ik al vaak zei). Maat ks tijdens Sabaton. Dus ik denk dat zelfs het tweede deel van België tegen Egypte voor mij interessanter is

Gelukkig kan je het tweede en eerste deel van België - Egypte misschien zien, aangezien die match morgen plaatsvindt. Zondag 21/06 speelt België tegen Iran.

Vind de weersvoorspellingen met onweer toch wat spannend merk ik. Ik ben helemaal niet bang voor onweer maar op een festival of in je tent mwoah…. Iemand ervaring mee? Kan je me geruststellen?

• Leuk
Waarderingen: chimaera
Vind de weersvoorspellingen met onweer toch wat spannend merk ik. Ik ben helemaal niet bang voor onweer maar op een festival of in je tent mwoah…. Iemand ervaring mee? Kan je me geruststellen?
Dat is meestal intens maar kort. Niet slecht om ff buienradar op te volgen dan, en te zien dat je dan ff binnen staat.
Het is geen storm he, dus voor je tent geen zorgen ;)

• Leuk
Waarderingen: Aussie1973
Dat is meestal intens maar kort. Niet slecht om ff buienradar op te volgen dan, en te zien dat je dan ff binnen staat.
Het is geen storm he, dus voor je tent geen zorgen ;)
Dat is het voordeel van met zo'n canperbus gaan. Mocht de tent t nie overleven slapen we gewoon op de parkeerplaats😂 mooie back-up optie.

Vooral hopen dat t nie tijdens optredens gebeurd en da ze die dan moeten stil leggen...

Users who are viewing this thread