Graspop Metal Meeting 2026

De vorige keer dat ik Pommelien Thijs zag speelde op die festivaldag ook The Offspring, Electric Callboy en Lionheart... om maar een greep uit de GMM'26 line-up te doen. Niets is uitgesloten!

Volgens haar website heeft ze ook geen shows die dag, dus tenzij ze op vakantie is, zou het zomaar is kunnen!

Je kan van d'r & haar muziek zeggen wat je wilt, heb haar vorig jaar op afstand met pils in de hand op Werchter bezig gezien, optreden kan ze & ze heeft er de stem voor, zo simpel is het

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Dwarf en dvdh666
Volgens haar website heeft ze ook geen shows die dag, dus tenzij ze op vakantie is, zou het zomaar is kunnen!

Je kan van d'r & haar muziek zeggen wat je wilt, heb haar vorig jaar op afstand met pils in de hand op Werchter bezig gezien, optreden kan ze & ze heeft er de stem voor, zo simpel is het
Is toch ook gewoon tof zoiets?
Je moet al een übergatekeeper zijn om daar iets op tegen te hebben.. 😅;)

'Iemand anders zal het wel doen' versta ik! Maar alleszins, ben 99% zeker dat ze het is!
Is dat niet 'iemand anders zal het wel doen'? Lijkt te passen binnen het nummer.

Edit: @CedricH was me voor :)
Godnondeju, nu hoor ik het allebei.. 😶
Keertje of 20 teruggeluisterd, maar haal het er nog steeds niet helemaal uit, waar ik aan denk, dat hoor ik.
Gevalletje blauw-zwarte of wit-gouden jurk wat mij betreft.. 😝

Maar jullie zullen wel gelijk hebben! 😅

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Dwarf
Is toch ook gewoon tof zoiets?
Je moet al een übergatekeeper zijn om daar iets op tegen te hebben.. 😅;)

Volledig akkoord! Zou het heerlijk vinden als Jeroen & Co haar er volgende week zaterdag bij hebben!

Iets anders ff nog: Iemand die zich herinnert wanneer er signing sessions bekend worden gemaakt? Ben de aankoop vd Helgië Redux vinyl aan het uitstellen tot einde vd zomer (kostelijke maanden), maar als Fleddy volgende week signeert er toch is over nadenken om die vandaag of morgen nog te kopen om die mee te kunnen nemen...

• Leuk
‘L’AVOCAT DU DIABLE’ (vertaald: de advocaat van de duivel) is de titel van het nieuwe studioalbum van Fleddy Melculy, dat op vrijdag 30 oktober 2026 via Sony Music zal verschijnen en waarop een aantal verrassende gastmuzikanten meedoet, waaronder stand-up comedian Alex Agnew en muzikant-zanger Marco Roelofs (Heideroosjes). Vandaag geven de Belgische metaltitanen alvast een voorproefje met de eerste single en lyric video ‘Doe Uw Werk’. Fleddy wordt hierop verrassend bijgestaan door een nog niet nader genoemde vocaliste. De band zal pas bij de release van het nieuwe album (eind oktober dus) bekendmaken wie deze mysterieuze engel is die ook de band vleugels geeft.

• Sad
  • Leuk
Waarderingen: Dwarf en BlackwaterPark
Toch straf hoe je iets helemaal anders kan horen als er iemand suggereert wat er gezongen wordt, want ik was er wel helemaal mee weg :P
Ja, blijft toch wonderlijk hoe onze hersenen werken.
Vind mijn versie eigenlijk ook wel leuker, dus die blijf ik gewoon zingen in mijn hoofd. 😋

Bij die Youtube video staat wel: Guestvocals: more info 30.10.26!
Ik weet dus niet zo zeer of de guestvocal er ook op graspop bij komt...
Damn, oktober pas?
Maar inmiddels is dat nu toch wel al bekend?

• Leuk
Iets anders ff nog: Iemand die zich herinnert wanneer er signing sessions bekend worden gemaakt? Ben de aankoop vd Helgië Redux vinyl aan het uitstellen tot einde vd zomer (kostelijke maanden), maar als Fleddy volgende week signeert er toch is over nadenken om die vandaag of morgen nog te kopen om die mee te kunnen nemen...

De afgelopen twee jaar volgens mij steeds op de dinsdag van Graspop. Het is sowieso pas in de week van het festival dat ze dat bekend maken.

Een Fleddy is wel een grote kans op signeren als Belgische band en niet de grootste. Maarja, zeker weten doe je het nooit!

• Leuk

Users who are viewing this thread