Graspop Metal Meeting 2026

Dag beste kijkers. Vandaag eens een kijkje genomen bij meteovista. Voor degene die wat meer afkoeling willen verwijs ik graag door naar www.meteo.be
Woensdag17 jun
s030r100-icon

12° / 24°
1 mm
wnw-02-icon
grade_8-icon
chevron-down-icon

Donderdag18 jun
s030r100-icon

12° / 23°
1 mm
nw-02-icon
grade_8-icon
chevron-down-icon

Vrijdag19 jun
s0200000-icon

13° / 25°
0,8 mm
wnw-02-icon
grade_8-icon
chevron-down-icon

Als de afbeeldingen niet zichtbaar zouden zijn (woensdag en donderdag kans op een drupje (1mm) vrijdag droog. (0,8 mm)
Dit zou prima zijn, maar vorig jaar kroop de temperatuur de laatste week of zo ook alsmaar omhoog. Laten we hopen dat dat dit jaar niet gebeurd…

Dit zou prima zijn, maar vorig jaar kroop de temperatuur de laatste week of zo ook alsmaar omhoog. Laten we hopen dat dat dit jaar niet gebeurd…
Vorig jaar was toch alleen de zaterdag overdreven warm? Kan me herinneren dat ik bij Soulfly bijna van mijn stokje ging. Was blij dat ik daarna even een poosje onder de partytent op Inferno kon zitten

• Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en Loek123
Vorig jaar was toch alleen de zaterdag overdreven warm? Kan me herinneren dat ik bij Soulfly bijna van mijn stokje ging. Was blij dat ik daarna even een poosje onder de partytent op Inferno kon zitten
Tja, da’s uiteraard voor iedereen anders…

Ik natuurlijk met mijn stomme kop geen ticket gekocht. Inmiddels op Ticketswap alweer 'bedrogen', gelukkig op Ticketmaster nog genoeg resale tickets

Users who are viewing this thread