Graspop Metal Meeting 2026

Jazeker, was eergisteren en gisteren net als mijn naamgenoot Michel van Girona naar Nederland aan het rijden (toegegeven, ik vanuit iets zuidelijker nog in Salou) dus had er toen geen tijd voor. Zal vanmiddag de hele clashfinder weer ff langs de up-to-datete variant van Graspop leggen.

Stiekem ben je gewoon de nieuwe coach van Ajax, of niet?

• Leuk
Waarderingen: Rockbeer
Vraag aan de Devil's Lake gasten. Hebben jullie al mail gehad van centerparcs met de reserveringscode om in te kunnen loggen bij centerparcs?
Wij hebben het nacht register al een tijdje geleden ingevuld en in de bevestiging daarvan staat dat 2 tot 3 weken van te voren je een mail zou moeten krijgen maar die is er hier nog niet.

1780579882533.png
^Ingevuld volgens principe zonder clashes

Veruit m'n meest marquee oriented dag van de vier!

Gaerea was ik niet ondersteboven van in de zaal, mogelijks een verbetering in marquee.
Vlitmas & Venom eerste keer, maar zijn wel al gevestigde waardes.
Kanonenfieber staat in mn top 3 excitedness voor zondag!

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Dwarf
Deze set ziet er al helemaal anders uit dan degene in Salzburg die een paar dagen geleden werd gedeeld.
Edit: was natuurlijk ook de enige band die speelde die avond in Salzburg, terwijl het nu een 90 min festivalshow was. Dus dit is wel representatiever voor wat we op Graspop mogen verwachten.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en Dwarf
Vraag aan de Devil's Lake gasten. Hebben jullie al mail gehad van centerparcs met de reserveringscode om in te kunnen loggen bij centerparcs?
Wij hebben het nacht register al een tijdje geleden ingevuld en in de bevestiging daarvan staat dat 2 tot 3 weken van te voren je een mail zou moeten krijgen maar die is er hier nog niet.
Metal park hier, vandaag hebben we meer info gekregen

Users who are viewing this thread