Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het zou wel leuk zijn als Best Kept volgend jaar ook een vrouwelijke headliner heeft ipv alleen maar witte 50+ mannen. Maar verder hoor je mij niet klagen over de line-up!
Het viel ons juist op hoeveel powervrouwen er dit jaar stonden; Sudan Archives, Hayley Williams, Naika, Sylvie Kreusch, Wolf Alice, Merol, Sophie Straat, Pommelien, Aldous Harding, Hiqpy etc etc.
Geen headliner maar vrouwelijke artiesten krijgen volop het podium.
Phoebe Bridgers, Little Simz, Raye, Lorde, Olivia Dean, Lana del Rey(deze gaat niet gebeuren natuurlijk), PJ Harvey, Charli XcX. Het moet natuurlijk allemaal touren en je moet ook steeds maar weer opboksen tegen Mojo/LiveNation.
Leuke lijst, maar lijkt me inderdaad moeilijk voor BKS om dit soort namen weg te halen van Pinkpop of Werchter. Al zitten er wel bij die zouden moeten kunnen.
Het viel ons juist op hoeveel powervrouwen er dit jaar stonden; Sudan Archives, Hayley Williams, Naika, Sylvie Kreusch, Wolf Alice, Merol, Sophie Straat, Pommelien, Aldous Harding, Hiqpy etc etc.
Geen headliner maar vrouwelijke artiesten krijgen volop het podium.
Leuke lijst, maar lijkt me inderdaad moeilijk voor BKS om dit soort namen weg te halen van Pinkpop of Werchter. Al zitten er wel bij die zouden moeten kunnen.
Ik vind het toch wel bijzonder hoe iedereen Gorillaz zo hoog plaatst in de lijstjes. De band was goed, de gastoptredens waren vet, maar de desinteresse van een dronken Damon laat toch wel een bittere smaak na. Ik vind het behoorlijk respectloos naar het publiek en naar je band dat je niet eens meer echt uit je woorden komt en met moeite je nummers kan zingen en spelen. Zeker na de toewijding van de andere 2 headliners dit weekend
Ja dat was de eerste edities zooooooo fijn. Dat was niet een 5 minuten lopen vanaf je auto. Blijft jammer dat dit niet meer zo is, al hoewel een beetje beweging ook wel fijn is.