Best Kept Secret 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Ik vind het een logistieke nachtmerrie. Shuttlebus en trein zou juist gestimuleerd moeten worden, maar in plaats daarvan doe je er megalang over. DTRH heeft de zaakjes wel echt veel beter op orde.
De bus ging vanochtend juist heel snel en voorbij de rijen auto's. Tassencontrole duurde net wel erg lang, maargoed, ik sta!

Zo de tent staat, was toch een behoorlijke rij vond ik, niet zo erg als LL, maar best een tijd ingestaan.

Wij zitten lekker langs het asfalt wandelpad richting het 2e toilet gebouw.

Eerste indruk: area's begin van het terrein (Secret en Casbah) lijken een stuk beter zo. Vooral de Secret veel meer 'open' aan een plein.

Misschien moeten ze het concept van "Weekend Excl Camping" en "Fast Lane - Max 1 small bag" nog even in wat simpelere taal zetten voor de mensen die wat traag van begrip zijn.

• Haha
Waarderingen: Glow
Ik ga positief het weekend in, echt. Maar wat een nachtmerrie om binnen te komen. De security vind het nodig om elke bolderkar van achter en naar voren te controleren. Bizar. Zo slecht nog op geen enkel festival meegemaakt. We vertrokken om 9:00 en nu pas staat alles. Bedankt security!

NewDad wordt al krap om te halen.

Met de shuttlebus had ik dan wellicht geluk, of jullie pech. Maar dat kon dit jaar echt niet sneller.

De mate waarin de security iedere tas wil controleren verbaast me ook. Ik vraag me echt af waarom in hemelsnaam; kan me amper voorstellen dat ze hiermee nou zo veel gevaarlijk/illegale situaties voorkomen.

Users who are viewing this thread