Best Kept Secret 2026

Compleet onrealistisch... :rolleyes: Het wordt uiteraard Boards Of Canada die ervoor kiezen om hun 1ste show in 25 jaar in een festivalbar te spelen.
Daarna komt Kendrick Lamar nog even karaoke doen, terwijl Thom Yorke zijn favoriete gedicht voorleest.
Toch maar eens langs schuifelen, ik merk dat ik nu al lichte vorm van fomo begin te ontwikkelen bij het zien van deze namen.

Toch maar eens langs schuifelen, ik merk dat ik nu al lichte vorm van fomo begin te ontwikkelen bij het zien van deze namen.
Nu ze bijna uitverkocht zijn moeten ze natuurlijk alle registers opentrekken.
Dan mag je niets minder dan een unieke act zoals Nine Inch Snollebollekes verwachten.

Wat gaat een biertje dit jaar kosten? En een beker plat water?
Geen idee wat het aan de bar kost maar plat water is op veel punten en zonder wachtrij gemakkelijk gratis te halen uit de kranen.

Aangezien ik twee van de drie dagen chauffeur ben zal deze editie niet al te duur uitpakken voor me.

• Leuk
Waarderingen: dfrvanloon
Geen idee wat het aan de bar kost maar plat water is op veel punten en zonder wachtrij gemakkelijk gratis te halen uit de kranen.

Aangezien ik twee van de drie dagen chauffeur ben zal deze editie niet al te duur uitpakken voor me.
Dat wordt dan extra genieten van de mocktails, misschien.

Had de NRC nog iets te melden over BKS. Of alles al bekend wat erin staat?
"Best Kept Secret verhoogde dit jaar de capaciteit van 25.000 naar 30.000 bezoekers. Ook de tickets voor dat festival zijn nog niet uitverkocht, maar wel de combitickets met camping, meldt de organisatie op haar sociale media-kanalen. Het festival biedt ook extra goedkope kaartjes aan voor jonge bezoekers, de zogeheten New Generation-tickets, met 30 procent korting. Ook die zijn uitverkocht."

Niets nieuws dus.

• Leuk
Waarderingen: yeaghi
Flink op de schop gegooid zeg, uitgaande van de plattegrond. Casbah op de plek van die skatetent, Cul de Sac op de plek van de Casbah. Wat is dat Not Nothing podium voor iets?

Flink op de schop gegooid zeg, uitgaande van de plattegrond. Casbah op de plek van die skatetent, Cul de Sac op de plek van de Casbah. Wat is dat Not Nothing podium voor iets?
Een podium voor elektronische dansmuziek. Deze foto toont hoe het vorig jaar was, al kan ik me voorstellen dat ze voor een andere setup kiezen dit jaar aangezien er nu ook talks en podcasts te zien zullen zijn.

54590492909_4ad99850ec_k-1024x683.jpg

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread