Enquête duurzaam publieksvervoer festivals

• Onderwerp starter Onderwerp starter Stan.
  • Startdatum Startdatum

Stan.

Nieuw lid
2 okt 2024
2
0
Dag allemaal!

Voor mijn onderzoek aan de Open Universiteit Nederland ben ik bezig met een studie naar het effect van duurzame mobiliteit (publieks vervoer) op de loyaliteit van festivalbezoekers. Hiervoor ben ik op zoek naar festivalbezoekers die mijn onderstaande enquête zouden willen invullen.

Wat houdt de enquête in?
  • De enquête duurt maximaal 4-6 minuten.
  • Jouw antwoorden blijven anoniem en worden vertrouwelijk behandeld.
Klik op de volgende link om deel te nemen aan de enquête: https://forms.office.com/e/mxxYCeufRK

Alvast heel erg bedankt voor je tijd en medewerking!

Ingevuld!
Één opmerking wel, ik heb ingevuld dat ik geen gebruik maak van pendeldiensten, en misschien heeft dat wat uitleg nodig. Mijn voornaamste reden is namelijk dat pendeldiensten naar één of meer specifieke plekken gaan, en dat dat voor de festivals waar ik naartoe ga geen nuttige plekken zijn. Voor Alcatraz ging de pendeldienst namelijk naar een grote parkeerplaats, maar wij hadden geen auto, en moesten juist naar het centrum. En voor Graspop gaan pendelbussen naar overnachtings-plekken en het dorp naast het festival, maar wij overnachten thuis dus hebben daar vrij weinig aan. Geen andere optie dan de auto dus!

Ingevuld!
Één opmerking wel, ik heb ingevuld dat ik geen gebruik maak van pendeldiensten, en misschien heeft dat wat uitleg nodig. Mijn voornaamste reden is namelijk dat pendeldiensten naar één of meer specifieke plekken gaan, en dat dat voor de festivals waar ik naartoe ga geen nuttige plekken zijn. Voor Alcatraz ging de pendeldienst namelijk naar een grote parkeerplaats, maar wij hadden geen auto, en moesten juist naar het centrum. En voor Graspop gaan pendelbussen naar overnachtings-plekken en het dorp naast het festival, maar wij overnachten thuis dus hebben daar vrij weinig aan. Geen andere optie dan de auto dus!
Heel fijn! Dankjewel!

Duidelijk zo, dan komt je gebruik van de auto voort uit het 'gemak' dat je hiermee ervaart. Wat uiteraard helemaal begrijpelijk en prima is!

Users who are viewing this thread