Oasis

Jammer dat ze niet gewoon in 1x laten weten of je een code hebt of niet, ongeacht de dag.

Kan ik tenminste direct balen qua misgrijpen ipv nog de ijdele hoop te houden ha ha (pls Oasis en TM-goden 🙏)

• 100
Waarderingen: Lightsun
Wat mij opvalt is dat iedereen met een code 4 tickets heeft kunnen kopen. Ik zie nergens berichten dat er bij concerten niks meer beschikbaar is. Dit zou kunnen betekenen dat iedereen met een code gegarandeerd tickets heeft?

Welke waren de plaatsen van 84 euro? Is dat echt restricted view of gewoon de verste/bovenste vakken?
Ik hoorde iemand die ‘best beschikbare’ tickets voor 84 heeft gekocht en die waren op rij 1 van de 2e ring recht tegenover het podium (korte zijde dus).

Front standing voor het allerlaatste concert in Knebworth binnen:love::love:

Uiteraard weer met de nodige horten en stoten, had m'n creditcard niet bij me dus via via via via uiteindelijk eentje kunnen gebruiken, helemaal in de stress😂 Maar goed we zijn erbij, das het enige dat telt.
Gaaf!
Kun je met vier kaartjes voor front standing in Amsterdam blijkbaar toch nog een beetje jaloers zijn. 😅

• Leuk
Waarderingen: Pommer
Front standing voor het allerlaatste concert in Knebworth binnen:love::love:

Uiteraard weer met de nodige horten en stoten, had m'n creditcard niet bij me dus via via via via uiteindelijk eentje kunnen gebruiken, helemaal in de stress😂 Maar goed we zijn erbij, das het enige dat telt.
Heb je nog iets bijgekocht qua terugreis? Treintickets? Bus?

Users who are viewing this thread