Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hier ook geen codes ontvangen met 4x proberen. Hopelijk straks een code om 2 of 3 (staan)plaatsen te scoren. Wel heel gaaf om te zien hoeveel mensen het hier al gelukt is, wordt Biblical!
Voelt zeker alsof sommige anderen hier, zoals megafan @reaper, er wat meer aanspraak op maken. Maar ik sluit ook graag aan in de wachtrij voor het geval er ergens een kaart teveel is gekocht. Mocht ik zelf alsnog een code bemachtigen zal ik ook mijn best doen meer tickets te scoren dan enkel die ene voor mezelf.
Succes allemaal als je het bij de andere steden mag gaan proberen!
3500 voor me in de rij. Bij aankomst was alles weg en na blijven proberen toch 2 front standing tickets kunnen scoren om 08:15 we zijn er met 6 personen bij allemaal in de pit
Kleine 800 man voor me in de rij. Na 7 minuten al doorheen en alles nog beschikbaar. Als alles de goeie kant op valt, is het ineens echt een topsysteem he.
Ik ben helemaal geblokkeerd door Ticketmaster UK voor de Manchester verkoop, misschien iets teveel activiteit vanmorgen... Mocht er iemand voor een vrijdag/zaterdag show in Manchester kaarten over hebben...
Kleine 800 man voor me in de rij. Na 7 minuten al doorheen en alles nog beschikbaar. Als alles de goeie kant op valt, is het ineens echt een topsysteem he.
Goed om te lezen dat, als je eenmaal een code hebt, het redelijk goed te doen is qua verkoop, wat dat betreft is het beter dan de oorlog van 2 jaar geleden. Helaas nog geen code gehad (sowieso nog niemand in mijn directe omgeving), maar ik blijf hoop houden. Toch een raar gevoel dat het nu compleet buiten je invloed ligt.
Ahhhhh mijn broertje heeft kaarten. Rear GA want de front GA waren al weg (best gek als je 2500e staat). Maar hier hadden we voor getekend vanatevoren!