Rock Werchter 2025

Het probleem is dat beide bands nog geen Europese data aangekondigd hebben. Dat sluit hen niet volledig uit, maar je kan moeilijk zeggen dat de kans groot is als ze misschien niet eens naar Europa komen...
Incubus brengt in april een blitsbezoek aan Europa voor 2 concerten in Keulen en Londen om het legendarische 'Morning View' integraal te spelen. Brandon Boyd kondigde op z'n social aan dat hun nieuwe plaat zo goed als klaar was, dus hopelijk is er iets mogelijk richting Europa. Van Fall Out Boy is me niets bekend maar aangezien ze een aantal jaren terug in het voorprogramma van Green Day speelden, net als Weezer, leek het me mss wel een piste...

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Hoe groot is nu de kans dat ze echt een Pop dag maken van zondag? Het lijkt er nu namelijk wel enorm op met die nieuwe aankondiging.

Kaiser chiefs kan zeker wel op werchter hoor. Ik had ze op tw classic verwacht.
Stereophonics is ook zo n band die er nog kan staan
Ze kunnen zeker! Maar het is "vulling" zoals ook een Franz Ferdinand of Weezer. Die kunnen werkelijk overal terecht van Cactus tot Lokerse tot rock zottegem en inderdaad tot Werchter . Ik heb liever Stereophonics nu die er toch bijgepakt worden :)
Bij heb geldt evengoed dat ze dan vanuit the UK moeten overkomen. Wat zeker mogelijk is

Nieuw gokje (waarvan niks zal kloppen):

Donderdag:
Main Stage: ... - While She Sleeps - Amyl & The Sniffers - Iggy Pop - Fontaines DC - Deftones - Linkin Park
The Barn: Jacob Collier - Warhaus - Ry X - Jamie XX
KluB C: Artemas - FKA Twigs - Caribou
Slope: Wunderhorse

Vrijdag:
Main Stage: ... - ... - Jimmy Eat World - Girl In Red - Simple Minds - Turnstile - Green Day
The Barn: Wet Leg - Weezer - London Grammar - Underworld
KluB C: Lola Young - Mark Ambor - Purple Disco Machine
Slope: Bad Nerves

Zaterdag:
Main Stage: ... - ... - Franz Ferdinand - Goldband - RAYE - Oscar & The Wolf - Sam Fender
The Barn: Amenra - Patti Smith - Beth Gibbons - Elbow - Maribou State
KluB C: Blanco White - ... - Glass Animals - Barry Can't Swim
Slope: Gurriers

Zondag:
Main Stage: ... - .... - Dean Lewis - Benson Boone - Gracie Abrams - Noah Kahan - Olivia Rodrigo
The Barn: Sylvie Kreusch - St. Vincent - Jack White - Rufus Du Sol
KluB C: Nia Archives - Overmono - Goose
Slope: ...

Vul maar wat aan indien gewenst.
Das echt.. net iets te optimistisch, denk ik, hier en daar.

Fontaines DC geen headliner en Sam Fender wel... toch iets raar. Al vind ik ze beide wel superartiesten!

Dankzij Ticketswap een goedkoop ticket middenplein gescoord voor eerste concert Goldband in het Sportpaleis. Beste concert dat ik gezien heb van hen na Crammerock 2023 en Pukkelpop 2024. Die kerels weten wel een feestje te bouwen en de show was wat gestructdureerder na hun eerste twee concerten in de Ziggo Dome. Kan perfect zijn dat ze op Werchter om vier uur spelen op de main en dan naar het Wilde Weide festival vertrekken om 's avonds om 10h daar te headlinen.

• Geweldig
Waarderingen: Yerko_music

Users who are viewing this thread