Rock Werchter 2025

De laatste keer dat Iggy op de Main Stage stond pakte hij die vakkundig in hoor.
Dat geloof ik wel, maar kan me niet voorstellen dat hij in het daglicht meer gaat imponeren dan in die kolkende Barn 2 jaar terug. En als ik dat van tevoren weet, laat ik (als er elders iets staat dat de moeite is) die herinnering liever intact.

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness en Joe
Donderdag en vrijdag wat mij betreft nu al zo goed als perfect. Zaterdag opzich prima, maar mogen nog wat leuke namen bij. Zondag tot nu toe helemaal niks wat ik leuk vind.

Playlistje begint ook vorm te krijgen, de voorpret kan beginnen🤩 En voor het gemak maar even uit gegaan dat de leak van Elbow klopt😁

Disclaimer: vooralsnog een hoop rock in deze lijst, maar hij wordt uiteraard nog aangevuld.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27 en luluasas
Ook even mijn bevindingen:
Damn, die donderdag is echt packed. Bang voor eventuele clashes. Ik wil eigenlijk alles wel zien behalve Jacob Collier.

Vrijdag begint op zich prima vorm te krijgen. Green Day ligt gewoon in mijn straatje, Simple Minds lijkt me een gave throwback, Underworld heb ik gek genoeg nog nooit gezien en wil ik wel zien. Weezer ook nog nooit gezien, lijkt me leuk. Wet Leg was op PKP 2022 echt een feestje, benieuwd of ze de energie nog kunnen brengen. De rest doet me niet zoveel.

Op zaterdag heb ik tot nu toe Sam Fender, Franz Ferdinand en Amenra op de radar staan. Zaterdag zal wel een beetje een dag worden voor het grotere/radiopubliek gok ik zo (oké buiten Amenra dan natuurlijik). Veel bekends, feestachtig, kan prima werken.

Zondag doet mij tot nu toe ook nog niets. Nia Archives is wel leuk, als er niets anders staat ga ik wel bij Noah Kahan kijken. Maar voor mij nog niets wat echt de moeite is.

Artists like Linkin Park, Green Day, Sam Fender, Olivia Rodrigo, Simple Minds, Noah Kahan and RAYE have already been announced for Rock Werchter 2025.

The fact that Fontaines DC wasn’t announced in this and we know they’re not a sub does indicate to me the other 3 are

Artists like Linkin Park, Green Day, Sam Fender, Olivia Rodrigo, Simple Minds, Noah Kahan and RAYE have already been announced for Rock Werchter 2025.

The fact that Fontaines DC wasn’t announced in this and we know they’re not a sub does indicate to me the other 3 are
Dat soort teksten betekenen doorgaans geen zak volgensmij

• Leuk
Waarderingen: Paddy

En vorige keer is Fontaines als grootste aangekondigd.
Je kan er geen lijn in trekken of veronderstellingen over maken.

Iemand zin of tijd om op basis van de huidige info per dag het volgende te geven:
Main headliner (bekend/ DO LP, vr Green day, za Sam FENDER, zo Olivia Rodrigo)
Main subheadliner (naam of onbekend)
Barn headliner (naam of onbekend)
Barn Subheadliner (naam of onbekend)
De meeste namen hierboven zullen nu wel bekend moeten zijn. Benieuwd hoe jullie op basis van de huidige line-up de pikorde inschatten en wat er nog ingevuld moet worden van bovenstaande vier topspots.

Users who are viewing this thread