Charli XCX

Ik las ook dat het zwaartepunt van haar festivalshows in juni-juli zou liggen. Zeker een kanshebber voor Werchter dus. Vind haar imo wel een geschiktere headliner voor PKP, maar dat lijkt daarmee dus uitgesloten.
Op zich logisch, vorig jaar pakte ze nog die Scandinavische festivals in die periode erbij. Dit jaar Reading/Leeds.
 
Op zich logisch, vorig jaar pakte ze nog die Scandinavische festivals in die periode erbij. Dit jaar Reading/Leeds.
Wel nog steeds jammer dat PKP ze vorig jaar toen niet meer kon strikken. Herinner mij wel nog hier te lezen dat de organisatie er wel echt alles aan had gedaan om ze te pakken te krijgen, maar dat het uiteindelijk toch misliep door agendaproblemen?
 
Wel nog steeds jammer dat PKP ze vorig jaar toen niet meer kon strikken. Herinner mij wel nog hier te lezen dat de organisatie er wel echt alles aan had gedaan om ze te pakken te krijgen, maar dat het uiteindelijk toch misliep door agendaproblemen?
Voorbereidingen trouw volgens mij
 
Liever niet... ik snap echt de hype niet zo goed. En dat terwijl haar muziek echt in mijn straatje zou moeten liggen.

Hebben jullie nog tips qua muziek om het nog een kans te geven? Brat vond ik niet zo.
Ik vind Brat ook niet zo. Zelf fan van Wuthering Heights, vooral Always everywhere, Altars en Chains of love. Lekker dramatisch.
 

Users who are viewing this thread