Pinkpop 2025

Ja dit zou ik maar niet doen Dennis, vorig jaar was Yungblud, Oliver Heldens, Dool en Ilse de Lange de grotere namen in de laatste drop! Dus i.p.v. Yungblud - Inhaler.. andere 3 zal waarschijnlijk ook Nederlands zijn denk aan Son Mieux, Roxy Dekker!
ligt een beetje aan wat mojo nog in petto heeft met Pinkpop?

Gezien de mogen we denk ik wel zeggen erg slecht verkopende Ziggo Show lijkt Inhaler mij nou niet echt de band die je gaat helpen bij de kaartverkoop. Ik ga wel naar de Ziggo met een aantal vrienden dus hoop dat ze op de zondag staan dan sleep ik ze gewoon mee naar Landgraaf.
Zie die show nog wel verplaatst worden naar AFAS..

Daar gaan we gokje voor de vrijdag

Stage 4:
12:30 - Sawyer Hill
13:45 - Personal Trainer
15:00 - .......
16:15 - Bad Nerves
17:30 -.......
18:55 -........
20:15 -........

Tent:
12:00 - Janet Livv
13:25 -........
15:10 - Shaboozey
17:00 - Warhaus
18:45 - Kid Kapichi
20:30 - Confidence man

3fm stage:
14:05 - Ronnie Flex
16:15 - ......
18:25 - Weezer
20:35 - Oscar & The Wolf

Mainstage:
13:00 - Benee
15:10 - Mika
17:20 - Inhaler
19:30 - Tate Mcrea
22:00 - Justin Timberlake

Laatst bewerkt:
Sowieso staan de kleinere namen op de affiche ook op alfabetische volgorde in eerste instantie. Alleen de laatste paar namen dan weer niet = stage 4?

Inhaler komt voor mij over als de band die iedereen bij naam kent, maar niemand echt groot fan van is. Wel een naam voor een festival, maar verkopen losse concerten slecht.

Inhaler Stond vorig jaar op Lowlands voor matig gevulde Alpha. Past misschien beter op Pinkpop. Maar vind het zelfs hiervoor huis tuin en keuken muziek

Roxy Dekker zat zojuist bij Beau aan tafel over haar succes van de laatste tijd, erg leuk voor haar allemaal. Maar ik was er bijna bang voor dat ze nog laat in de avond ging aankondigen dat ze ook op Pinkpop stond maar die kogel lijken we te ontwijken!

Users who are viewing this thread