Festileaks Draft XIII: De mini-mini draft

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.899
6.121
Zo laat nog op de avond nog een aankondiging preparen? Het is weinig festivals gegeven. Speciaal voor de nachtuilen:

darkside-1626907493-1000x667.jpg


Darkside.

@Oasiss > @warriorandweirdo
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.548
4.454
Zeer verheugd om weer 2 nieuwe namen toe te voegen, ten eerste een naam die telkens kwaliteit levert. Die met zo veel energie op het podium staat, dat hij er vaak (bijna) afvalt. Waarvoor je beter de nummers al van buiten leert, want meezingen zul je moeten doen.
The Ocean

Ook over de tweede band is de organisatie zeker dat ze kwaliteit zullen brengen. Het had potentie om tot de beste show van vorige Graspop te horen, maar nu zullen ze deze festivalshow komen inhalen op ons festival.
Draconian

@Lion @warriorandweirdo
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.635
7.371
Zeer verheugd om weer 2 nieuwe namen toe te voegen, ten eerste een naam die telkens kwaliteit levert. Die met zo veel energie op het podium staat, dat hij er vaak (bijna) afvalt. Waarvoor je beter de nummers al van buiten leert, want meezingen zul je moeten doen.
The Ocean

Ook over de tweede band is de organisatie zeker dat ze kwaliteit zullen brengen. Het had potentie om tot de beste show van vorige Graspop te horen, maar nu zullen ze deze festivalshow komen inhalen op ons festival.
Draconian

@Lion @warriorandweirdo

Fijn dat je mijn rol van dwarsbomen in de metalwereld hebt overgenomen deze editie! Ga zo door!
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.391
6.643
Zeer verheugd om weer 2 nieuwe namen toe te voegen, ten eerste een naam die telkens kwaliteit levert. Die met zo veel energie op het podium staat, dat hij er vaak (bijna) afvalt. Waarvoor je beter de nummers al van buiten leert, want meezingen zul je moeten doen.
The Ocean

Ook over de tweede band is de organisatie zeker dat ze kwaliteit zullen brengen. Het had potentie om tot de beste show van vorige Graspop te horen, maar nu zullen ze deze festivalshow komen inhalen op ons festival.
Draconian

@Lion @warriorandweirdo
Stuur maar alvast een tikkie. Ik ben erbij.
 
  • Confetti
Waarderingen: theblackmadness

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.899
6.121
Bekijk bijlage 8588

Ik had kaartjes om ze te zien in Paradiso, BKS en Tivoli, maar bij alle drie kwam er iets tussen waardoor ik niet kon gaan. Wat doe je dan? Dan boek je ze voor je eigen festival, zodat ik er (neem ik aan) wel bij kan zijn! Ik heb het natuurlijk over Lankum.

Up next: @warriorandweirdo@Oasiss
Oké, maar dit is echt two for two nu met je aankondigingen.. 😡
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

JK79

Gouden Tip
11 sep 2021
496
1.217
Bekijk bijlage 8588

Ik had kaartjes om ze te zien in Paradiso, BKS en Tivoli, maar bij alle drie kwam er iets tussen waardoor ik niet kon gaan. Wat doe je dan? Dan boek je ze voor je eigen festival, zodat ik er (neem ik aan) wel bij kan zijn! Ik heb het natuurlijk over Lankum.

Up next: @warriorandweirdo@Oasiss
Ik zal zaterdag checken of ze het waar maken maar ik verwacht uiteraard van wel. Had ze voor mijzelf al laten afvallen omdat het dan te stacked zou worden maar hoorden oorspronkelijk wel tot de shortlist.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Gebruikers die dit onderwerp bekijken