Sport algemeen

Ik heb niets dan respect voor Tadic; ik geef toe, als hij voor PSV of Feyenoord had gespeeld, had ik ook de enge kant wat meer gezien, maar neemt niet weg dat dit een enorme klasbak is. Sterker nog; ik durf te stellen dat hij de beste Ajacied is die ik live heb meegemaakt. Als in, Sneijder of Suarez bijvoorbeeld waren later beter, maar in het Ajax shirt heb ik niemand beter of bepalender gezien dan hij.

Eriksen?

Ik heb niets dan respect voor Tadic; ik geef toe, als hij voor PSV of Feyenoord had gespeeld, had ik ook de enge kant wat meer gezien, maar neemt niet weg dat dit een enorme klasbak is. Sterker nog; ik durf te stellen dat hij de beste Ajacied is die ik live heb meegemaakt. Als in, Sneijder of Suarez bijvoorbeeld waren later beter, maar in het Ajax shirt heb ik niemand beter of bepalender gezien dan hij.
Gisteravond zijn eerste interview met NEC gezien en het is best jaloersmakend hoe zo'n goede speler met zoveel liefde praat over Ajax. Dus dat Ajacieden alleen maar met liefde naar hem kijken, dat snap ik maar al te goed. Sowieso is het met dit soort spelers vaak zo dat je van ze houdt als ze voor je club spelen en je ze vreselijk irritant vindt als ze bij de concurrent voetballen. Mark van Bommel is ook zo'n type.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Wat mij betreft toch wel een grote trede lager. Eriksen was bepalend bij Ajax, maar wel voornamelijk in de Eredivisie, in een ploeg die verder ook niet heel erg uitblonk. Dat maakt het voor hem ook wel lastiger. Maar de masterclass van Tadic in Madrid bijvoorbeeld, is wel echt ongeëvenaard (in mijn tijd dan ;)).

• 100
Waarderingen: visdave34
Heiko Westermann?

• Winning
  • Haha
Waarderingen: Oasiss en Broccoli Rob
Ziyech wel toch

Infantiel heeft ondertussen het plan om het voetbal definitief kapot te krijgen, hij wil het WK deels verkopen aan mede corrupte schurk Trump.

Infantiel heeft ondertussen het plan om het voetbal definitief kapot te krijgen, hij wil het WK deels verkopen aan mede corrupte schurk Trump.
Vergeet niet aan zichzelf, na 2031 hij als het goed is geen voorzitter meer en kan hij nu alsnog zichzelf naar een hoge functie kopen.

Users who are viewing this thread