Sport algemeen

Man van het toernooi had naar het broertje van Yamal moeten gaan, mijn hoogtepunt van het toernooi die kleine held! Heel blij met de overwinning voor Spanje

Een mooi argument om "beste keeper" op basis van aantal reddingen te baseren in plaats van aantal clean sheets.
Een van de kwaliteiten van een keeper is om zijn ploeg van achteruit zo te coachen dat hij weinig tot geen werk heeft. Geen reddingen verrichten wilt niet zeggen een slechte wedstrijd.
(Ik zit zelf wat in het wereldje)
Dus ik vind dit een verdiende trofee.

Boem! Eerste in de scorito😎
Nice!

Ik stond bovenaan voor de laatste ronde. Alleen de nummer 2 had Spanje als wereldkampioen voorspeld dus als ik op Spanje in zou zetten en ik gelijk zou hebben, had diegene mij altijd ingehaald.
Dus op Argentinië gezet, maar ben heel blij dat ik niet 1e ben geworden en het voetbal heeft gewonnen!

• Geweldig
Waarderingen: Fluxion
Hoe leuk is het dat Trump zo buitengewoon ongemakkelijk de beker mag uitreiken aan die hopeloze, slechte mensen uit Spanje.

Heb toch wel een paar Spaanse - oa met die uitreiking van "Beste keeper" van Simon - flinke ignores richting Trump gezien? Of is dit gewoon iets wat ik graag wilde zien haha.

Ben blij dat het erop zit en dat er een dik verdiende winnaar is, moet er niet aan denken dat Argentinië dit gewonnen had.

Al met al toch een beetje zure nasmaak van dit WK:
- De VS
- De FIFA
- Te veel "show"/poppenkast
- Te veel controverse
- Te veel matige tot slechte wedstrijden
- Argentinië
- Nederland

En kan zo nog wel even doorgaan.

Ik merk dat ik er niet meer zo veel plezier uit haal als voorheen... Op naar het EK!

Ben blij dat het erop zit en dat er een dik verdiende winnaar is, moet er niet aan denken dat Argentinië dit gewonnen had.

Al met al toch een beetje zure nasmaak van dit WK:
- De VS
- De FIFA
- Te veel "show"/poppenkast
- Te veel controverse
- Te veel matige tot slechte wedstrijden
- Argentinië
- Nederland

En kan zo nog wel even doorgaan.

Ik merk dat ik er niet meer zo veel plezier uit haal als voorheen... Op naar het EK!
De VS is een prima plek voor een WK hoor, ik kan wel genieten van die bizarre stadions. Alleen degene die aan het roer zit maakt het anders.

Ik ben nooit tegenstander geweest van de aantal deelnemende landen van het WK. Je ziet dan toch eens ploegen spelen die normaal gesproken niet zomaar het wereldtoneel krijgt. Maar heel het WK heeft wel veel te lang geduurd naar mijn zin. Van mij mogen er meer wedstrijden gelijkertijd zijn dan dat het nu is.

Als je bedenkt dat Nederlad in de poule fase speelde, lijkt wel weer een jaar geleden ofzo.

• 100
Waarderingen: visdave34
De VS is een prima plek voor een WK hoor, ik kan wel genieten van die bizarre stadions. Alleen degene die aan het roer zit maakt het anders.

Ik ben nooit tegenstander geweest van de aantal deelnemende landen van het WK. Je ziet dan toch eens ploegen spelen die normaal gesproken niet zomaar het wereldtoneel krijgt. Maar heel het WK heeft wel veel te lang geduurd naar mijn zin. Van mij mogen er meer wedstrijden gelijkertijd zijn dan dat het nu is.

Als je bedenkt dat Nederlad in de poule fase speelde, lijkt wel weer een jaar geleden ofzo.
Het liefst heb ik het WK in een echt voetballand, volgend WK is dat wel het geval met Spanje, Portugal en Marokko.

Verder vind ik het enige kutte aan de huidige opzet met 48 deelnemers, dat x aantal nummers 3 doorgaan.
Maak er dan maar direct 64 teams van, zodat gewoon de nummers 2 weer doorgaan.

Blij dat die shitshow voorbij is.

Veel meer zin in het EK in Engeland. Geen amerika, geen Trump, veel minder Infantino, geen Argentijnen, geen nachtelijke wedstrijden, geen Koeman, geen Messi, geen halftime show, geen controverse met visums van spelers en scheidsrechters, geen tickets van 10.000 euro...

Echte Engelse stadions, Europese fans die hun land achterna reizen, en België dat Europees Kampioen wordt. Dat wordt genieten!

Het liefst heb ik het WK in een echt voetballand, volgend WK is dat wel het geval met Spanje, Portugal en Marokko.

Verder vind ik het enige kutte aan de huidige opzet met 48 deelnemers, dat x aantal nummers 3 doorgaan.
Maak er dan maar direct 64 teams van, zodat gewoon de nummers 2 weer doorgaan.
Ik ben het daar eigenlijk niet mee eens. Wanneer is iets een voetballand? Ik zeg niet dat de manier hoe de Fifa het doet goed is. Maar ik vind het mooi dat er in ieder land ter wereld gevoetbald kan en mag worden. Ik kom bijvoorbeeld uit Indonesië, en voetballend gezien stellen wij geen pepernoot voor op het wereldtoneel. Maar ik weet zeker als je daar een WK organiseert dat heel het land op zijn kop staat daar.

En ik vind dat ook andere landen het recht hebben om iets te organiseren buiten de westerse bubbel. Alleen hoeft niet altijd miljarden te kosten zoals de Fifa het nu aanpakt.

Users who are viewing this thread