Sport algemeen

Zou het wel waarderen als "sporadisch eens naar het doel schieten" wat meer werd geïncorporeerd in de tactieken.

Zit op een punt dat ook een goal van Argentinië welkom is, heb geen zin in een extra half uur van deze angstige matigheid.
Ben ik het wel mee eens, alles waardoor ik eerder naar bed kan is een meevaller. Dat ik dit zeg over wk finale....

Het is wel een soort catharsis om er eindelijk een Argentijn met rood af te zien gaan, al maakt het al die gele kaarten die niet gegeven zijn nog niet goed

• Leuk
Waarderingen: AngieH
reguliere speeltijd is af en opeens heel veel vuurwerk hier,vreemd moment gekozen wel
iemand was heel blij met de 0-0

Hier gebeurde letterlijk niks, toch? TOCH?

Iedereen en zn moeder is geblesseerd door contact met de lucht?

Hoe fantastisch hij ook is/was, wat ga ik blij zijn wanneer Messi op pensioen gaat en de refs Argentinië (hopelijk) terug als een normale ploeg zullen behandelen.

Hoe fantastisch hij ook is/was, wat ga ik blij zijn wanneer Messi op pensioen gaat en de refs Argentinië (hopelijk) terug als een normale ploeg zullen behandelen.

Zou Argentinië niet gewoon volledig instorten zonder Messi? Het was eigenlijk elke wedstrijd Messi die zorgde dat ze niet verloren...

Users who are viewing this thread