Sport algemeen

Is dat een Amerikaans dingetje, dat men daar gek is van die zangeressen die van begin tot eind staan te "belten". Fuck gevoel, subtiliteit, controle, gewoon ROEPEN!

2010 heb ik ook gezien maar zonder Oranje-bril op herinner ik me vooral Nederlandse beulen met als hoogtepunt de karatetrap van Nigel De Jong, sorry.

Maar heeft Nederland die wedstrijd gewonnen? Nee, en dus de uitspraak “de beul van Oranje”.

Die overtreding van Macallister zonder kaart laten voorbij gaan. Spanje een duidelijk vrije trap onthouden op randje 16; moeten we weer gaan turven?

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
ik snap het maar al te goed maar "de beul van" hoort echt wel meer bij de manier waarop dan bij een land waarvan je verliest
laat het dan maar een vlaams-holland dingetjes blijven ;)
"De beul van" is een bekende (geuzen)naam die in verschillende sporten wordt gebruikt. Het verwijst meestal naar een topsporter die in een specifieke wedstrijd of toernooi de dromen van een gedoodverfde favoriet wreed verstoort

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Die overtreding van Macallister zonder kaart laten voorbij gaan. Spanje een duidelijk vrije trap onthouden op randje 16; moeten we weer gaan turven?
Ook gewoon dikke gele kaart voor Tagliafico, toch?

Bijlagen

• IMG_2107.jpeg
    IMG_2107.jpeg
    201,2 KB · Weergaven: 22

Users who are viewing this thread