Sport algemeen

England is going home :)
Mick Jagger schudde z'n hoofd en dacht "You Can't Always Get What You Want"
Moraal van het verhaal, kom nooit zelf op voorsprong tegen Argentinië want je maakt het beest wakker.
Kom ook niet achter want al maakt een houten Klaas als Weghorst 2 goals .... Je verliest alsnog

Uiteindelijk gewoon wel verdiend. Maar wat hoop ik toch dat Spanje deze ratten oprolt.
Jep, ik zeg het niet graag maar Argentinië was wel vele malen beter. En voor het eerst zonder controverse gelukkig. Kreeg/krijg ook helemaal de zenuwen van Thomas Tuchel, wil niet weten hoe ie er bij had gestaan in een finale...

Denk ook dat dit een veel leukere finale gaat zijn dan wanneer het Spanje - Engeland was geweest. Sowieso vind ik een clash tussen 2 werelddelen altijd het mooiste in een WK-finale.

• 100
Waarderingen: B0G5
Zo goed kunnen voetballen, en het elke keer alleen maar echt laten zien zodra ze achter staan. Wat een kutmentaliteit eigenlijk...

Ze gedragen zich minder vervelend dan 4 jaar geleden, maar ze zijn weer voor een aanzienlijk deel door het toernooi gewandeld waarbij de eerste paar potten allen beroerd waren, ze alleen het minimaal benodigde deden, en er hier en daar weer controversieel gefloten werd in hun voordeel.
Tegen Egypte en nu ook tegen Engeland echter kan ik wel de pure klasse waarderen waarmee ze de achterstand ombuigen, maar waarom alleen dan?

Spanje sprankelt overigens ook niet echt. Ik vind het maar een matig finale affiche, maar wie weet maken ze daar wel een prachtige pot van...

Users who are viewing this thread