Sport algemeen

Jess Thorup 2: electric boogaloo
Erg benieuwd. Zijn vorige passage van 5 matchen was goed qua resultaat en hij had snel een organisatie staan.
Zal er nu ook boenk op moeten zijn vanaf de start. Stel, je loopt tegen eind augustus al tegen 2 nederlagen aan (niet ondenkbaar met verplaatsingen naar Waregem en Antwerp), dan zal zijn vaandelvlucht uit het verleden snel een thema worden bij de Genkies.
Nu, ons bestuur heeft hier duidelijk de emotie aan de kant kunnen schuiven (as they should) en dan zullen we er maar vertrouwen in hebben dat hij de juiste man op de juiste plaats is. Zal Hayen alleszins niet missen, want die kreeg het vuur er ook niet in.

Het was gewoon een masterclass van Spanje, die Frankrijk gisteren compleet in de tang hadden. Beetje lullig van de coach om het af te schuiven op de scheidsrechter terwijl je gewoon tactisch volledig bent afgetroefd (gelukkig deden de meeste spelers er na afloop niet aan mee). Bij vlagen genoten van het combinatiespel en met name de rust in de opbouw, het uitstellen van de pass om de tegenstander uit hun verdedigende structuur te halen en van Rodri in het bijzonder.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: luluasas en B0G5
Het was gewoon een masterclass van Spanje, die Frankrijk gisteren compleet in de tang hadden. Beetje lullig van de coach om het af te schuiven op de scheidsrechter terwijl je gewoon tactisch volledig bent afgetroefd (gelukkig deden de meeste spelers er na afloop niet aan mee). Bij vlagen genoten van het combinatiespel en met name de rust in de opbouw, het uitstellen van de pass om de tegenstander uit hun verdedigende structuur te halen en van Rodri in het bijzonder.
Cubarsi, Rodri, Ruiz, Olmo en Oyarzabal in de as was echt genieten, zelden gezien dat die elkaar onder hoge druk zo makkelijk konden vinden. Met dit elftal denk ik dat ze Engeland en Argentinië ook helemaal zoek spelen. Ik juich vanavond om Argentinië omdat ik het saai vind om 2 toernooien achter elkaar dezelfde finale te hebben, ook al lijkt het mij wel heel grappig als Engeland weer een finale verliest.

• Leuk
Waarderingen: visdave34 en B0G5

Users who are viewing this thread