Lowlands 2024

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Wel blij met Mall Grab, Lucky Done Gone b2b Tsepo en Patrick Mason.

Anetha, Bambounou b2b Mama Snake, Benwal, DJ Europarking b2b Slimfit, French II en Mandidextrous klinken ook wel lekker.

Mis wel een echte harde technobeuker, maar vooruit.
 
Laatst bewerkt:

festivalgekkie

Playlistbediener
5 feb 2023
19
26
Wel blij met Mall Grab, Lucky Done Gone b2b Tsepo en Patrick Mason.

Bambounou b2b Mama Snake, DJ Europarking b2b Slimfit en Mandidextrous klinken ook wel lekker.

Mis wel een echte harde technobeuker, maar vooruit.
Of je ze echt als techno in moet delen is wat anders, maar eerder aangekondigde Brutslismus3000 draaien wel redelijk door. Anetha daarnaast ook wel aardig!
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
308
405
Typische LL lichting toch?

Het gemiddelde BPM ligt wel vrij hoog volgens mij, maar dat kan ook komen omdat ik die juist ken :D. Ik ga me iig hier goed mee vermaken.
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Of je ze echt als techno in moet delen is wat anders, maar eerder aangekondigde Brutslismus3000 draaien wel redelijk door. Anetha daarnaast ook wel aardig!
B3000 staat zeker op mn lijstje.

Anetha, Benwal, French II en Maduk ook naast eerder genoemde. Prima drop.
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Toch 10 namen die ik wel wil checken waarvan een stuk of 5 wel must see. Komt vast wel goed in de nacht. En anders gewoon ff lekker over het terrein zweven.
 

mees

Randprogramma
9 jan 2020
107
133
Joy Orbison hopelijk paar nummertjes samen met Overmono??? Blind Date & Bromley <3
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Synt

Playlistbediener
1 feb 2023
35
39
Voor mij te voorspelbaar en te saai. Ik mis ook inderdaad wel een leuke electornische live act voor overdag
Mee eens, niet echt iets wat in het afgelopen jaar niet ergens op een vette plek te zien in geweest. Vind zelf Amoral, Blawan, Joy O en Nick Leon b2b Bitter Babe vet, maar wel heel veel van hetzelfde.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Synt

Playlistbediener
1 feb 2023
35
39
Young Marco, Sedef Adasi en evt Benwal/Blawan.

Edit: en een andere dag Blck Mamba > Skin on Skin > Patrick Mason.
Als Blawan met een Liveset zaterdag in de Bravo staat ga ik met een strandstoeltje aan de kant zitten om te kijken hoe mensen reageren als hun hersenen gereorganiseerd worden als ze een young marco/job jobse act verwachten hahahaha
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante en Knakworst

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
120
219
Benieuwd wie de zaterdag de Bravo aan gaan doen. Zal verder voor de drukte niet uitmaken.
Reken maar op Young Marco afsluiten, en dan dus de Bravo weer op slot ruikend naar havermelk en watermeloen-vapes. Zondag Patrick Mason of Blawan afsluiten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken