Pinkpop 2024

Landgraver

Support act
13 apr 2021
941
445
Heeft er iemand uit de buurt van Landgraaf ook een update over de werkzaamheden op de parking van Strijthagen (camping A). Ik vernam dat ze hier ook bezig zijn met onderhoud, en was benieuwd welke gevolgen dit zullen hebben voor de camping en pinkpop?
Zover ik kan overzien gaat het met de werkzaamheden goed vooruit en zou alles in orde moeten zijn voor PP.Alleen met de aanleg van de leisurelane/fietsroute zag ik dat de Melchersstraat t/m 21 juni is afgesloten/ PP vrijdag. Geen idee of dit nog problemen gaat opleveren.Zal de verkeerssituatie in de gaten houden.Check anders de website v/d gemeente Landgraaf inzake de verkeerssituatie rond PP.Deze zal wel ergens begin juni wel weer geüpdatet zijn.
 

BeWario

Randprogramma
27 jun 2023
101
96
Ik vind het wel tof dat ze wat nieuws proberen als randprogramma. Alleen denk ik ook dat dit mij niet zou trekken. Had liever een terugkeer van de ballenbak gezien.
Omg die ballenbak. Wat een goeie herinneringen. Toevallig ook net iets te vaak uitgezet na een ballen gevecht met de mensen om ons heen. Zal vast niks te maken hebben met het net dat er de volgende dag omheen hing.....
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
941
445
Dit soort toevoegingen zijn toch gewoon prima? Je hoeft er niet heen natuurlijk.

Op andere festivals staan zulke dingen ook, je gaat even kijken of niet. Allemaal best toch?
Zeker, je moet het publiek tegenwoordig meer bieden dan pakweg in de jaren 80/90.Daarom ook benieuwd wat de visie is van de huidige PP directie waar willen ze heen en niet alleen wat betreft de muziek maar ook aankleding / invulling van het terrein.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov en Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
toch opvallend weer wat sterk spul bij de sponsors...
(dan heb ik het niet over het wasmiddel)

misschien de Jack Daniels truck weer terug zetten op een mooie plek op het terrein?

1714139989943.png
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • tho
  • jarne