Electronic Chat

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Vond het op zaterdag juist overspoeld met lokaal discotheekpubliek, op vrijdag prima te doen. Maar misschien hoor ik juist onder "hip volk".
Ik denk dan toch dat we het zelfde bedoelde . Idd het standaard uitgaanspubliek dan de muziekliefhebber. Ander slag volk toch wel hoor.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.178
2.996
In DH was de zaal helaas niet compleet donker, ook moeilijk gezien de locatie, maar ik had wel wat meer verwacht qua verduistering. Stond vooraan, niet per se omdat ik alles wilde zien (want ik kon genoeg zien), maar dan bleef het schijnsel van de gsms mij bespaard.
Ik stond halverwege de kerk en daar was het toch goed donker hoor. Zeker in combinatie met de rook kon je met momenten amper een halve meter voor je uitkijken. Zag dat de doeken vooraan inderdaad meer open waren. Van gsm's verder ook geen last gehad, ik heb maar twee mensen een foto zien nemen, vreemd dat dat in Brussel dan blijkbaar opvallend meer gebeurde.

Verder: ijzersterke performance. Blij dat ik toch ben gegaan.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
833
537
Ik stond halverwege de kerk en daar was het toch goed donker hoor. Zeker in combinatie met de rook kon je met momenten amper een halve meter voor je uitkijken. Zag dat de doeken vooraan inderdaad meer open waren. Van gsm's verder ook geen last gehad, ik heb maar twee mensen een foto zien nemen, vreemd dat dat in Brussel dan blijkbaar opvallend meer gebeurde.

Verder: ijzersterke performance. Blij dat ik toch ben gegaan.
Absoluut een goede performance, dat wel.

De dag daarna was ik bij de performance van Myra-Ida van der Veen en dat was echt pikdonker. En natuurlijk pakte de persoon naast mij op een bepaald moment zijn telefoon erbij... Hij deed hem wel direct weg toen hij merkte dat in het pikdonker zelfs een laag lichtniveau enorm veel effect heeft, maar de "magie" is dan gelijk weg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

zworp3

Support act
17 mei 2018
833
537
Ik denk dan toch dat we het zelfde bedoelde . Idd het standaard uitgaanspubliek dan de muziekliefhebber. Ander slag volk toch wel hoor.
Ook veel meer in groepsvorm, dat zorgt ook voor een andere dynamiek. Dan begrijp ik ook wel waarom sommige clubs groepen mensen weren.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Dit weekend is het Free Your Mind Festival. Nog meer mensen die gaan? Geen bijzondere line-up, maar voor mij in de achtertuin. Dus veel bekende en beats.

439880905_972632644224581_575298691320463663_n.jpg


440030425_972632640891248_8252752902567763701_n.jpg
 

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
203
175
Haha ohja, Angerfist op een 'techno'-feest. Ik weet dat die ook een techno alias heeft tegenwoordig (maar dan alsnog zo wordt geboekt i.v.m. naamsbekendheid), dus zo heel gek is het niet, vooral bij deze stroming. Maar toch.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Ik vind het wat fijner als er een chillere opbouw in een dag/avond zit. Dit voelt toch een beetje als een wirwar van muziekstijlen. Reinier Zonneveld > Marlon Hoffstadt > Speedy J > 9x9 is een bijzondere volgorde. Komt natuurlijk omdat sommige (lees: bijna allemaal) 2 á 3 optredens doen op zo'n dag. Maar niet heel van gecharmeerd.

Was met pasen ook bij Thuishaven waar Lucky Done Gone super uptempo en euforisch draaide. Vervolgens kwam Jennifer Loveless die het tempo heel hard terugstroefte en hele basic house begon te draaien. Was echt twee uur lang wachten tot het weer interessant werd bij Kettama.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Haha ohja, Angerfist op een 'techno'-feest. Ik weet dat die ook een techno alias heeft tegenwoordig (maar dan alsnog zo wordt geboekt i.v.m. naamsbekendheid), dus zo heel gek is het niet, vooral bij deze stroming. Maar toch.
Ach je kan maar beter Angerfist hier neerzetten en er niet omheen draaien dat het gewoon hardcore is wat er wordt gedraaid.
 
  • Leuk
Waarderingen: Fluxion

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Haha ohja, Angerfist op een 'techno'-feest. Ik weet dat die ook een techno alias heeft tegenwoordig (maar dan alsnog zo wordt geboekt i.v.m. naamsbekendheid), dus zo heel gek is het niet, vooral bij deze stroming. Maar toch.
Volgens mij is het andersom, Hardkar is de alias van Reinier Zonneveld, en die gaan samen een mainstream Hardcore set draaien vermoed ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Fluxion

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
203
175
Volgens mij is het andersom, Hardkar is de alias van Reinier Zonneveld, en die gaan samen een mainstream Hardcore set draaien vermoed ik.
Dat zou ook goed kunnen ja, wist niet dat dat een alias van Reinier was. Maar dacht dat Angerfist al een keer eerder op zo'n feest onder die naam werd geboekt, omdat anders bijna niemand weet dat hij (M4ze pusher, ook niet echt een geweldige naam overigens) dat is.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
308
405
Vanavond bij De Reactie in Enschede geweest. Bijna hetzelfde schema als Free Your Mind. Marlon Hoffstadt, Reinier Zonneveld en Dyen gezien. Ik had ze alledrie nog niet eerder gezien overigens. Bijzonder is het niet, maar een leuke avond gehad. Was prima geregeld daar!
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

Gebruikers die dit onderwerp bekijken