Rock Werchter 2024

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
688
471
Nog steeds bij de terugbetaling die administratie kost van 1 coin šŸ¤®
0.3 coin borg per beker...
15 rpet flesjes of blikjes inleveren = 1 coin.
Gaan ze serieus met waarborg werken? Dat is toch de reinste afrip, gezien je daardoor altijd met Coins over zit. En waarschijnlijk ook weer vijf keer moet aanschuiven om je waarborg terug te krijgen. :sick:

Op Graspop hebben ze trouwens een prijslijst vrijgegeven van een aantal items. Ook weer 0,3 coins extra voor saus, ook bij de loempia's. https://www.graspop.be/nl/info/prijslijst

Edit: ook op Werchter is een prijslijst vrijgegeven: https://www.rockwerchter.be/gallery/overview/download/418
 

festirock

Support act
1 dec 2015
845
572
Nog steeds bij de terugbetaling die administratie kost van 1 coin šŸ¤®
0.3 coin borg per beker...
15 rpet flesjes of blikjes inleveren = 1 coin.
Hoop alleen dat het systeem van inwisselen anders wordt dan tijdens classic en boutique vorig jaar. Onnodig veel files
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
947
986
Gaan ze serieus met waarborg werken? Dat is toch de reinste afrip, gezien je daardoor altijd met Coins over zit. En waarschijnlijk ook weer vijf keer moet aanschuiven om je waarborg terug te krijgen. :sick:
Hoe zouden ze het anders moeten doen ? Dat er een waarborg voor die herbruikbare bekers ging zijn was toch al duidelijk ?

Ik hoop alleen dat ze die aparte inleverpunten van op TW Classic vorig jaar laten vallen.
Als je zonder beker een drankje haalt, betaal je 1,3 coin. Lever je een beker in, dan betaal je gewoon 1 coin. Hopelijk dit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jo &Sky

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
688
471
Hoe zouden ze het anders moeten doen ? Dat er een waarborg voor die herbruikbare bekers ging zijn was toch al duidelijk ?

Ik hoop alleen dat ze die aparte inleverpunten van op TW Classic vorig jaar laten vallen.
Als je zonder beker een drankje haalt, betaal je 1,3 coin. Lever je een beker in, dan betaal je gewoon 1 coin. Hopelijk dit.
Je kunt ook zonder waarborg of met eco tokens werken. De waarborg in Coins is gewoon een manier om extra geld te scheppen, want de massa gaat aan het einde van de dag allicht niet hun beker inleveren na de laatste headliner, zeker niet op zondag. Dus dat zijn allicht 60.000+ makkelijk verdiende euros per dag.
 
  • Leuk
Waarderingen: musicislife en koekroeck

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.402
1.911
Je kunt ook zonder waarborg of met eco tokens werken. De waarborg in Coins is gewoon een manier om extra geld te scheppen, want de massa gaat aan het einde van de dag allicht niet hun beker inleveren na de laatste headliner, zeker niet op zondag. Dus dat zijn allicht 60.000+ makkelijk verdiende euros per dag.
Op pukkelpop zal het wel met die bekercoins werken. Heb je er daar geen meer van, kost een beker je al wel een halve coin daar.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
773
719
Je kunt ook zonder waarborg of met eco tokens werken. De waarborg in Coins is gewoon een manier om extra geld te scheppen, want de massa gaat aan het einde van de dag allicht niet hun beker inleveren na de laatste headliner, zeker niet op zondag. Dus dat zijn allicht 60.000+ makkelijk verdiende euros per dag.
Amen. Het is gewoon een extra verdienmodel geworden.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
947
986
Je kunt ook zonder waarborg of met eco tokens werken. De waarborg in Coins is gewoon een manier om extra geld te scheppen, want de massa gaat aan het einde van de dag allicht niet hun beker inleveren na de laatste headliner, zeker niet op zondag. Dus dat zijn allicht 60.000+ makkelijk verdiende euros per dag.
Hoe was het eigenlijk op Classic en Boutique vorig jaar ? Met van die eco-tokens of waarborg ?
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.166
1.622
Gaan ze serieus met waarborg werken? Dat is toch de reinste afrip, gezien je daardoor altijd met Coins over zit. En waarschijnlijk ook weer vijf keer moet aanschuiven om je waarborg terug te krijgen. :sick:

Op Graspop hebben ze trouwens een prijslijst vrijgegeven van een aantal items. Ook weer 0,3 coins extra voor saus, ook bij de loempia's. https://www.graspop.be/nl/info/prijslijst

Edit: ook op Werchter is een prijslijst vrijgegeven: https://www.rockwerchter.be/gallery/overview/download/418

Ruim 8 Euro voor een bakje middelmatige frieten met mayonaise. Bevers en Bevers is echt de mafia van de festivalcatering met hun overpriced vettige bucht. šŸ˜…
 
  • Leuk
Waarderingen: Jo &Sky

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
688
471
Ruim 8 Euro voor een bakje middelmatige frieten met mayonaise. Bevers en Bevers is echt de mafia van de festivalcatering met hun overpriced vettige bucht. šŸ˜…

Maar de organisatoren zijn daar toch minstens even schuldig aan. Ze huren hen immers in daarvoor Ć©n maken er zelf ook bakken winst op. Lijkt mij dat als Live Nation zou willen, dat ze de prijzen zouden kunnen drukken.
 
  • Leuk
Waarderingen: musicislife

The Black

Campingartiest
27 feb 2015
67
55
En Parcels ook nog tijdens Foo Fighters; lastige afweging. Ga denk maar voor alleen het laatste halfuurtje FF kijken
Ik wil Parcels erg graag zien, maar ik verwacht hen ergens nog in een redelijk mooie zaal nog te kunnen gaan zien. Vandaar dat ik die voor nu laat schieten.
 
  • Leuk
Waarderingen: The_Kist

matistuta

Playlistbediener
25 mei 2023
9
10
Ruim 8 Euro voor een bakje middelmatige frieten met mayonaise. Bevers en Bevers is echt de mafia van de festivalcatering met hun overpriced vettige bucht. šŸ˜…
Je moet het maar kunnen eigenlijk, met een uitgestreken gezicht 1 euro extra voor een kwak mayonaise vragen. Dat zijn de garage-praktijken van vroeger. Als je denkt dat al je zakken leeggeklopt zijn, vinden ze er wel nieuwe.

En toch kijken we er weer naar uit, ongelooflijk :D
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Het is dus nog niet duidelijk hoe de beker refund gaat zijn? Ik moet dus bij elke bestelling die 0,3 extra betalen en de beker ergens anders inleveren om dat terug te krijgen?
Is het niet zo als ik de oude beker inlever bij de bar waar ik bestel dat ik gewoon 1 coin betaal voor mijn nieuwe drankje?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.163
5.498
Het is dus nog niet duidelijk hoe de beker refund gaat zijn? Ik moet dus bij elke bestelling die 0,3 extra betalen en de beker ergens anders inleveren om dat terug te krijgen?
Is het niet zo als ik de oude beker inlever bij de bar waar ik bestel dat ik gewoon 1 coin betaal voor mijn nieuwe drankje?
Nee, want er is gewoon geen stockage mogelijkheid. Er zullen wel veel meer refund opties zijn.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
688
471
Die groupie card kun je niet in de voorverkoop kopen als ik het goed lees?

Nope. En in onze groep lijkt dat nogal oneerlijk, gezien er wat mensen zijn die omwille van hun beperking moeilijk zelf om drank kunnen gaan en dus eigenlijk niet van de vvk-actie kunnen genieten. šŸ¤·
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken