North Sea Jazz 2023

mn7

Nieuw lid
14 jun 2023
1
0
Roisin Murphy heeft een nieuw album met DJ Koze, en kondigt tevens zichzelf aan voor 8 Juli op NSJ. Mooie boeking, als ik het eerder had geweten had ik alleen voor haar al een kaartje gekocht.
Jammer dat ze niet op de zondag staat nu Janelle Monáe niet komt. Beide een flinke queer fanbase, dus best wat overlap ondanks het verschil in stijl.
 
Laatst bewerkt:

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.535
10.989
Zeg al je afspraken af, want er is ook een deel twee!

Weer een sterke lijst! Gabriels, Madison McFerrin, Kokoroko, de nieuwe van Snarky Puppy. Heerlijk!

Kleine toevoegingen voor de up and coming artiesten: Fergus McCreadie Trio, Kika Sprangers Quintet, Linda May Han Oh Quintet, Jasper Blom Quartet, Mark Lettieri Group en Teis Semey Quintet!

Zie trouwens dat de site weer een update heeft gekregen en dat bijvoorbeeld ook de shows van CodArts zijn toegevoegd.
 
  • Leuk
Waarderingen: timv

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
304
233
Heeft er al iemand een datum opgevangen voor '24? Ik ben bang dat het gaat overlappen met Werchter. 😬
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.535
10.989
Heeft er al iemand een datum opgevangen voor '24? Ik ben bang dat het gaat overlappen met Werchter. 😬
Dacht gehoord te hebben dat 't, net als andere festivals, op zou schuiven (dus 12-14 juli), maar pin me er niet op vast.
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
304
233
Dat zou mooi zijn. Enig idee waarom zoveel festivals gaan schuiven?
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
304
233
Of omdat organisatoren weekends tellen en het eerste weekend van 2024 pas 6 en 7 januari is?
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.608
856
Dat zou mooi zijn. Enig idee waarom zoveel festivals gaan schuiven?
Ze schuiven niet, hoor.
Rock Werchter, wanneer er geen uitzonderingen zijn, vindt altijd plaats in het weekend met de eerste zondag van juli (de eerste zondag van juli is in 2024 pas op 7/7).
NSJ vindt altijd plaats in het weekend met de tweede zondag van juli.
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
304
233
Zoiets vermoedde ik al, maar ik was blijkbaar niet slim genoeg (of gewoon te lui) om er de vinger op te leggen. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken