🎸 Rock Werchter 2025 – Weekendmaatjes gezocht! 🎪

tombr

Nieuw lid
20 jun 2025
1
0
Hey allemaal! De afgelopen twee jaar ben ik met een groep naar Rock Werchter geweest, dit jaar heb ik weer een weekendkaart, maar helaas haakt mijn vaste groep af.

Ik ben een 28 jarige gast uit Nederland, groot muziekliefhebber en gek op het campingleven. Ik zoek een of meer gezellige mensen die ook gaan, of samen willen gaan (en eventueel kamperen)! Ga jij (misschien ook alleen) naar Werchter en lijkt het je leuk om samen te gaan of een campinggroepje te vormen? Stuur gerust een berichtje! 🎶⛺🍻

Hoi Tombr, er is wel een onofficiële en officiële WhatsApp groep met mensen die alleen gaan, waaronder ikzelf. Ik kan je toevoegen aan de appgroep als je wilt, doe dan even een privébericht. Zie ook de andere topics in dit Werchter forum met oproepen van andere mensen!

Hoi Tombr, er is wel een onofficiële en officiële WhatsApp groep met mensen die alleen gaan, waaronder ikzelf. Ik kan je toevoegen aan de appgroep als je wilt, doe dan even een privébericht. Zie ook de andere topics in dit Werchter forum met oproepen van andere mensen!
Hoooi!! Ik ga dit jaar ook alleen naar RW.. Wat leuk dat er een WhatsApp groep is met anderen die ook alleen gaan! Zou ik kunnen worden toegevoegd? :)

• Leuk
Waarderingen: gdnationidiotnl
Hey allemaal! De afgelopen twee jaar ben ik met een groep naar Rock Werchter geweest, dit jaar heb ik weer een weekendkaart, maar helaas haakt mijn vaste groep af.

Ik ben een 28 jarige gast uit Nederland, groot muziekliefhebber en gek op het campingleven. Ik zoek een of meer gezellige mensen die ook gaan, of samen willen gaan (en eventueel kamperen)! Ga jij (misschien ook alleen) naar Werchter en lijkt het je leuk om samen te gaan of een campinggroepje te vormen? Stuur gerust een berichtje! 🎶⛺🍻
Hoi! Ik heb wel een groep vrienden bij wie ik aansluit, maar slaap wel alleen op de camping (zij staan op the Hive my space). Dus het lijkt me zeker gezellig om aan het begin en/of eind van de dag op de camping met een groepje samen te ontbijten, een drankje te doen en/of te kletsen.

Ik ben een 28 jarige gast uit Nederland, groot muziekliefhebber en gek op het campingleven. Ik zoek een of meer gezellige mensen die ook gaan, of samen willen gaan (en eventueel kamperen)! Ga jij (misschien ook alleen) naar Werchter en lijkt het je leuk om samen te gaan of een campinggroepje te vormen?

Hoooi!! Ik ga dit jaar ook alleen naar RW.. Wat leuk dat er een WhatsApp groep is met anderen die ook alleen gaan! Zou ik kunnen worden toegevoegd? :)

Stuur gerust een berichtje geometry dash! 🎶⛺🍻
Klinkt gezellig, Werchter is altijd top met een groep. Ga je al op een specifieke camping staan of sta je nog open voor opties?

Users who are viewing this thread