Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die zijn dan ook erg op tijd! Vorig jaar was het november dat ze kwamen met namen, maar wel al een hele waslijst. Kan goed nieuws zijn voor ons dat bands misschien eerder dingen bekend willen hebben
Slayer waarschijnlijk, five finger death punch, scorpions, anthrax nieuwe plaat, evergrey zou ook terug kunnen , europe nieuwe plaat ook weer kanshebber, system of a down, Amon amarth, electric callboy zijn er volgens mij allemaal bij in 2027
Een nieuwe headliner in het geruchtencircuit, maar niet één waar we op zaten te wachten geloof ik
Helloween ook en niet bovenaan de poster, wellicht dan toch..
Wel blij mee dat Blue Medusa ook in juni tourt, had die op alcatraz verwacht aangezien er tot nu toe vooral augustus festivals bekend waren
Het feit dat Turnstile toch op de hardere festivals verschijnt doet mijn hoop steeds verder groeien!
Over Scorpions: was er eigenlijk een concrete aankondiging waardoor zij opeens weer werden genoemd? Anders zou ik toch eerder op deze 2 oudgedienden inzetten als zondag headliner(s).