Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn favoriete dag van het weekend maar ook bij mij scheelde het weinig of ik was naar huis gegaan. De bakken regen die uren aan een stuk uit de lucht vielen waren echt ontmoedigend.
Wat ik ergens ook wel zou kunnen begrijpen, Ik was zelf ook zwaar teleurgesteld zeker omdat de enige 2 acts waarvoor ik een kaartje had gekocht hadden afgezegd, en voor Sam dan op een heel lullige manier met die extra show vlak voor Werchter.
Which I could kind of understand, too. I was really disappointed myself, especially since the only two acts I had bought a ticket for had cancelled, and for Sam in a really lame way with that extra show right before Werchter.
Wat ik ergens ook wel zou kunnen begrijpen, Ik was zelf ook zwaar teleurgesteld zeker omdat de enige 2 acts waarvoor ik een kaartje had gekocht hadden afgezegd, en voor Sam dan op een heel lullige manier met die extra show vlak voor Werchter.
Dat is onzin. De zondag met Olivia Rodrigo verkocht na vier weken al uit wat waanzinnig snel is voor een nieuwe jonge headliner. En de promotors hebben het weer niet onder controle. Was volgens mij een heel winstgevende dag voor LN.
Themadagen kunnen altijd wel terugkomen afhankelijk van de programmatie. Een popdag op de main met rock in de tenten geeft beide kampen iets.
Exact ...
Wij zijn met onze groep ook tijdens Gracie naar huis gegaan.
Helemaal op na 3 zware dagen & nachten en dan niet direct iets om nog naar uit te kijken + een regenachtige voormiddag deden ons dat besluiten.
Begrijpelijk dat food en drinks veel minder goed omzet haalden die dag op basis van jullie input maar dan blijft het toch nog een redelijk winstgevende dag voor RW. En de regen speelde dus wel een rol.
Begrijpelijk dat food en drinks veel minder goed omzet haalden die dag op basis van jullie input maar dan blijft het toch nog een redelijk winstgevende dag voor RW. En de regen speelde dus wel een rol.
Waarom dachten we ook alweer dat hij voor RW afvalt?
Gezien zijn schema lijkt hij juist een zekerheidje... Edit: ah wacht, Afas dome in mei. Na ja, in ieder geval nog niet volledig uitgesloten maar kleine kans idd.
Waarom dachten we ook alweer dat hij voor RW afvalt?
Gezien zijn schema lijkt hij juist een zekerheidje... Edit: ah wacht, Afas dome in mei. Na ja, in ieder geval nog niet volledig uitgesloten maar kleine kans idd.
Jimmy vermoedde (hij was het ook niet zeker) dat hij dat weekend wellicht niet beschikbaar zou zijn omdat er voor een show in het Sportpaleis werd gekozen en hij tijdens Werchterweekend nog niets staan had, maar weekend erna wel al op andere festivals stond.
Nu, op zich kan het dus wel nog. Of niet. Zal wel reden hebben.
Eigenlijk was ‘26 het jaar om hem te hebben. Kan ook geen kwaad als hij in ‘28 RW aandoet. Met nog wat extra ontwikkeling, een nieuwe show en een nieuw album op zak.
Eigenlijk was ‘26 het jaar om hem te hebben. Kan ook geen kwaad als hij in ‘28 RW aandoet. Met nog wat extra ontwikkeling, een nieuwe show en een nieuw album op zak.
Ook waar natuurlijk maar voor t zelfde geld rust hij dat jaar eens. Kan mij ook moeilijk voorstellen dat hij het ritme van nu over een heel lange periode kan aanhouden. Tourt zichzelf de pleuris in.
je bent duidelijk geen popliefhebber. Ik kan beiden wel waarderen. Bij Olivia Rodrigo heb je wel degelijk duidelijke rockinvloeden in veel nummers en in haar live performance, Gracie Abrams en Noah Kahan is een ander verhaal 'soft pop'. Maar los van de discussie pop of rock: was toch straf van Rock Werchter om die drie grote namen te boeken op dezelfde dag.