Nope, Infected rain in de plekGeen Drowning pool meer?
Nope, Infected rain in de plekGeen Drowning pool meer?
Limp Bizkit was elke passage gewoon ruk. Ik gaf het een kans, kort wel, maar echt geen doen. Hoop dat mensen nu genezen zijn en door kunnen met wel leuke bands. Anthrax was dik feestje bijvoorbeeld.Volledig akkoord met wat ik hier al enkele keren zag passeren. Limp Bizkit was de ergste headliner die ik in m'n Graspopjaren zag passeren. Het was gewoon immens saai met veel te veel pauzes en gebabbel tussenin. Ook een vreemde keuze qua setlist, zeker i.v.m. andere optredens van deze tour.
Cult of Luna was voor mij de topper van de dag.
Ook eventjes bekrachtigen, heel goede show en wel een van de highlights van de dag voor mij. Mijn festivaldag daarmee begonnen (want examen afnemen in de voormiddag) en zo Graspop meteen goed ingezetNog iemand The Funeral Portrait gezien? Dat was voor mij de ontdekking van de dag![]()
Als je uit een tent komt, is het gewoon genieten van de verfrissende brandende zonBuiten is ook niet heel aanlokkelijk, dus het wordt kiezen tussen een grilloven of een stoomoven ben ik bang.![]()
Hulder is gewoon top!Gisteren hard gebaald van doorschuiven Wind Rose, waardoor clash met WITTR ontstond, geen fan van die last-minute wijzigingen in het schema.
Maar vandaag pakt het toch wel goed uit.
Was al wat aan de late kant, waardoor ik begin Infected Rain zou missen, maar nu dus geen probleem meer.
Plus ik kan nog Hulder zien, wat zeker geen straf is!![]()
Hierna is het de bedoeling om het Marquee-trio Wolves In The Throne Room - Septicflesh - Cult Of Luna te bekijken. Er wordt al gewaarschuwd dat de Marquee dit jaar vergelijkbaar is aan een gemiddelde zomerdag in Qatar en dat is helaas het geval. Ik besluit dan ook om dit weekend geen bands te gaan checken in de Marquee, het is wat het is.
Vanaf Septicflesh was het te doen, maar Dying Wish was een verschrikking.Als iemand die zelf absoluut niet tegen de hitte of warmte kan, is de Marquee in de latere avond écht nog te doen. Al dan niet vanop een afstand. Heb gisteren echt zwaar genoten van Cult of Luna zonder echt zware temperaturen mee te maken. Sterker nog: er was geregeld zelfs een briesje waar ik stond. Ik weet niet welke andere Marquee bands je had willen zien, maar volledig afschrijven zou ik nog niet doen.
@Koekdoos ik heb een fastlane voor de signing sessions. Hoe werkt dat daar? Hebben die zelf van die witte stiften mee? Alvast bedankt![]()