Ja, alleen geen Talbot denk ik want die speelt dan elders.Mooi! Daar lijkt Werchter zich ook wel zo’n beetje voor op te kunnen maken. Kans op Little Simz lijkt me niet zo heel groot, al kampeert ze wel net in Beuningen & start ze net een kleine tour-hiatus.