Vandaag een dagje vrij van t werk dus lekker ultiem relaxen op t terrein. Begonnen met Stella die halverwege een versnelling richting Anatolische funk inzette en daarna nog lekker gedanst bij JBN.
Skull crusher was echt bijzonder lekker relaxt voor een band met die naam! Hierna naar Another Country $$$$ en dan pendelen tussen de ONE en TWO. Gelukkig kan ik de backstage sluiproute gebruiken om aan de andere kant uit te komen
Skull crusher was echt bijzonder lekker relaxt voor een band met die naam! Hierna naar Another Country $$$$ en dan pendelen tussen de ONE en TWO. Gelukkig kan ik de backstage sluiproute gebruiken om aan de andere kant uit te komen
