Best Kept Secret 2026

Valt me inderdaad wel op dat het voor 2 uur 's middags al enorm druk voelt op het terrein. Ook veel mensen waarvan ik me afvraag of ze überhaupt 1 artiest kennen, maar schijn kan bedriegen natuurlijk. Zou dat het "Lowlandspubliek" zijn?

Ik twijfelde nog tussen Kumo 99 en Nick Cave (al eerder gezien, en z'n show die bestaat veelal uit nieuw materiaal, en heel oud materiaal, waar ik beide niet zo fan van ben). Maar ik begin wel naar de eerste te neigen om mezelf de frustratie van een Nick Cave show waar compleet doorheen wordt geluld te besparen.

Valt me inderdaad wel op dat het voor 2 uur 's middags al enorm druk voelt op het terrein. Ook veel mensen waarvan ik me afvraag of ze überhaupt 1 artiest kennen, maar schijn kan bedriegen natuurlijk. Zou dat het "Lowlandspubliek" zijn?
Ik denk dat jullie Best Kept Secret niet meer zo Secret is na dit weekend..

Inderdaad een stuk drukker op het terrein. Tot nu toe nog wel te doen qua rijen. Tip: bar naast Cul de Sac heeft weinig te doen.

• Leuk
Waarderingen: dreksel
Het is inderdaad echt te druk vandaag. Leuk voor de organisatie, maar het past niet op dit terrein. Ook het soort publiek waarmee je niet meer een Aldous Harding in de TWO kunt zetten.
Hebben ze het terrein eigenlijk groter gemaakt voor die extra mensen? Of aanpassingen gedaan?

Weval met Eefje:love:
Voelt inderdaad megadruk. Drukker dan op een LL, omdat hier mensen ook daadwerkelijk naar bands als Grote Geelstaart trekken en het dus vrij snel volstaat.

Drank en eten trouwens wel prima te doen! Maar bijna bij nog geen enkele artiest een soort ruimte gevoeld in de tenten.

Ohja en ik heb toch ook echt genoten van Sef. Goede show, vette visuals en mooie boodschap.

Weval in de WA-community;

Anybody on best kept secret? Besides the live show in a bit we’re doing a pop up club chorophobia party in a caravan 18h - somewhere on the festival side. Will send location when we have one
Oh laat even weten wanneer locatie bekend is, leuk!

Users who are viewing this thread