Ja, eens. Misschien krijg ik het enthousiasme voor 21P nog te pakken tijdens het inluisteren de komende tijd. Ik verwacht echt wel dat dat een vette show gaat worden.Anderzijds met Gorillaz en 21P wel 2 dikke headliners op zaterdag na elkaar. We hebben het al met minder moeten doen in het recente verleden.
Haasten naar CMAT, waar je al na start binnenkomt, en vervolgens achteraan sluiten bij 21P is ook niet alles. Dan pak ik CMAT misschien liever een keer in de zaal mee.
