De dilemma's die hier nog op tafel liggen zijn:
- Yong Yello vs Balu Brigada
- Bente vs Basht.
- Elvis Costello vs Vaccines
- Moby vs Ethel Cain
--> Alle hulp/ervaringen met optredens van de artiesten in kwestie... om deze knopen door te hakken is welkom
Momenteel neig ik naar:
- Balu Brigada (want Yong Yello al meermaals gezien, wel nog niet met het nieuwe album)
- Basht. (wil einde ZG sowieso zien, van hen mis ik minder/niks van het optreden)
- Elvis Costello (nog nooit gezien i.t.t. Vaccines al vaak, maar ik vrees zo een typisch gezapig namiddag mainstage-optreden)
- Ethel Cain (eigenlijk initieel een zondagticket gekocht voor hen beide, dus zonde dat ik moet kiezen. Beide nog nooit gezien).