Dat laatste sowieso, maar een uur langer op de parking vind ik ook een groot probleem.Ik zou met plezier een uur langer op die parking willen staan als er daardoor een paar die gedronken hebben uit het verkeer gehaald worden.
Wij rijden op zondagavond/nacht naar huis.
Dan is extra vermoeidheid door het wachten minstens even gevaarlijk als iemand die met drank op rijdt.
