Viel me gewoon wat op. Ook naar LiveisLive bijvoorbeeld. Snel kritische reacties naar verkoopcijfers of acties. Of nu dat lachende poppetjes op het uitverkochtbericht.Waarom?
Viel me gewoon wat op. Ook naar LiveisLive bijvoorbeeld. Snel kritische reacties naar verkoopcijfers of acties. Of nu dat lachende poppetjes op het uitverkochtbericht.Waarom?
Massaal weer gratis tickets verdelen, maar tot voor kort op je socials delen: “verkoop gaat hard”.Viel me gewoon wat op. Ook naar LiveisLive bijvoorbeeld. Snel kritische reacties naar verkoopcijfers of acties. Of nu dat lachende poppetjes op het uitverkochtbericht.
Uiteraard is er veel marketing strategie die zaken wellicht anders voordoen dan dat ze zijn.Massaal weer gratis tickets verdelen, maar tot voor kort op je socials delen: “verkoop gaat hard”.
Daar heb ik betreffende LIL wel een idee over dat niet geheim is.
Wat wil je nu zeggen?Waarom?
IZe pakken het naar de grote massa toe in elk geval slim aan. Zeker met de toekomst in het achterhoofd. Maar het is geen 2017 dat stijf uitverkocht is.
Vergeet ook niet dat je een dagticket voor een prijs kon upgraden naar weekend ticket. Verder.
Deel het dan.Massaal weer gratis tickets verdelen, maar tot voor kort op je socials delen: “verkoop gaat hard”.
Daar heb ik betreffende LIL wel een idee over dat niet geheim is.
Dus de weekendtickets zijn niet echt uitverkocht, maar ze hebben de verkoop van weekendtickets stilgelegd om komende jaren sneller tickets te kunnen schuiven? Vreemd verhaal, maar zou wel goed nieuws zijn voor de drukte op het terrein dit jaar.Waarom?
Ik ga zelf naar BKS, kom daar graag. En Pinkpop is gewoon LN. En daar ben ik zeer kritisch voor. Ik vind die hun aanpak en gekozen weg gewoon meh (Pinkpop).
Ze pakken het naar de grote massa toe in elk geval slim aan. Zeker met de toekomst in het achterhoofd. Maar het is geen 2017 dat stijf uitverkocht is.
Vergeet ook niet dat je een dagticket voor een prijs kon upgraden naar weekend ticket. Verder.
Heb je nog bepaalde genres waar je graag naar toe gaat?Beste mensen,
Wat mag ik absoluut niet missen qua muziek volgende week? Ik ken alleen de grotere namen maar ik vind het geweldig om verrast te worden zoals vorig jaar bij King Hannah.
Dat is toch het mooie van keuze. Je hoeft niet naar Best Kept Secret te gaan. Je kan ook beslissen om naar Pinkpop te gaan. Niemand houd je tegen. Als je telkens het glas half leeg vind, dan wordt het tijd om met je portemonnee te stemmen.Helaas hier toch langzaam geturned naar glas halfleeg. Fijn dat BKS "uitverkoopt" (los van van de discussie hierboven). Maar nu ik het eindresultaat bekijk dan is het net aan voldoende als je het mij vraagt.
Natuurlijk staan er leuke kleinere bands. En hebben ze dit jaar gewoon 3 prima headliners. Maar de midcard is gewoon heel erg matig. Misschien is het niet eerlijk, maar ik blijf verlangen naar de eerste edities van BKS. Die scherpte in de line-ups maakte BKS uniek in het Nederlands festival landschap. Nu heb ik niet echt het idee dat zich ze heeft onderscheden met Lowlands of BKS.
Ja ik ga er met vast wel weer vermaken. Maar als ik zie dat een dagticket €140,00 kost, dan is echt wel karig wat je er voor terugkrijgt. Dan krijg je Jack White, De La Soul, Blood Incantantion, Amaare, Curtis Harding, Sudan Archives, Yin Yin en New Dad. Voor voor € 15,00 meer kan je ook naar Landgraaf wat we allemaal bekritiseren, maar daar kan je dan wel The Cure, Editors, Halsey, Soulwax, IDLES. Franz Fedinand, The Haunted Youth, Jehnny Beth, Wodan Boys, Triggerfinger en Hang Youth bekijken. En tuurlijk is het een commercieel bedrijf wat ook geld moet verdiennen. Maar voor mij voelt het steeds meer als een commercieele festival organisatie dan een organisatie dat bestaat uit liefhebbers.
Al eerder benoemd, maar zelf vooral moeite met dat de prijs van vrijdag gelijk is aan zaterdag en zondag. De vrijdag tickets voor 100/120 euro, was voor mij veel logischer geweest.Maar als ik zie dat een dagticket €140,00 kost, dan is echt wel karig wat je er voor terugkrijgt. Dan krijg je Jack White, De La Soul, Blood Incantantion, Amaare, Curtis Harding, Sudan Archives, Yin Yin en New Dad. Voor voor € 15,00 meer kan je ook naar Landgraaf wat we allemaal bekritiseren, maar daar kan je dan wel The Cure, Editors, Halsey, Soulwax, IDLES. Franz Fedinand, The Haunted Youth, Jehnny Beth, Wodan Boys, Triggerfinger en Hang Youth bekijken. En tuurlijk is het een commercieel bedrijf wat ook geld moet verdiennen. Maar voor mij voelt het steeds meer als een commercieele festival organisatie dan een organisatie dat bestaat uit liefhebbers.
Ik kan je redenering goed volgen, en ben het ook met je eens dat de eerste jaren erg goed waren, en 140 euro voor een dagkaart vind ik ook veel.Helaas hier toch langzaam geturned naar glas halfleeg. Fijn dat BKS "uitverkoopt" (los van van de discussie hierboven). Maar nu ik het eindresultaat bekijk dan is het net aan voldoende als je het mij vraagt.
Natuurlijk staan er leuke kleinere bands. En hebben ze dit jaar gewoon 3 prima headliners. Maar de midcard is gewoon heel erg matig. Misschien is het niet eerlijk, maar ik blijf verlangen naar de eerste edities van BKS. Die scherpte in de line-ups maakte BKS uniek in het Nederlands festival landschap. Nu heb ik niet echt het idee dat zich ze heeft onderscheden met Lowlands of BKS.
Ja ik ga er met vast wel weer vermaken. Maar als ik zie dat een dagticket €140,00 kost, dan is echt wel karig wat je er voor terugkrijgt. Dan krijg je Jack White, De La Soul, Blood Incantantion, Amaare, Curtis Harding, Sudan Archives, Yin Yin en New Dad. Voor voor € 15,00 meer kan je ook naar Landgraaf wat we allemaal bekritiseren, maar daar kan je dan wel The Cure, Editors, Halsey, Soulwax, IDLES. Franz Fedinand, The Haunted Youth, Jehnny Beth, Wodan Boys, Triggerfinger en Hang Youth bekijken. En tuurlijk is het een commercieel bedrijf wat ook geld moet verdiennen. Maar voor mij voelt het steeds meer als een commercieele festival organisatie dan een organisatie dat bestaat uit liefhebbers.
Uiteraard, maar het glas was halfvol, maar door het uitvallen van een aantal persoonlijke favorieten heeft het voor mij net iets teveel uitgekleed. En gezien het een forum is, kan ik dit hier nog steeds plaatsen volgens mij. Vorig jaar ben ik overigens ook niet een heel weekend geweest.Dat is toch het mooie van keuze. Je hoeft niet naar Best Kept Secret te gaan. Je kan ook beslissen om naar Pinkpop te gaan. Niemand houd je tegen. Als je telkens het glas half leeg vind, dan wordt het tijd om met je portemonnee te stemmen.
Tsja ik vind het terrein dan weer een vreemde verdenering. Ik kan hier de lokale heides bezoek gratis en voor niks, en is stukken mooier dan het aangelegde stukje in Hilvarenbeek hoor.Ik kan je redenering goed volgen, en ben het ook met je eens dat de eerste jaren erg goed waren, en 140 euro voor een dagkaart vind ik ook veel.
Maar de vergelijking met Pinkpop gaat in mijn ogen niet op, omdat daar heel veel meer mensen komen. Je betaalt bij BKS uiteindelijk ook voor het terrein, de aankleding en de relatieve rust qua bezoekers en commercie. Is uiteindelijk een keuze, en eentje die mij meer aanspreekt dan de keuze van Pinkpop.
Maar in vergelijking met Pinkpop is het een verschil van dag en nacht. Weinig zo doods, sfeerloos en massaal als het Pinkpop terrein.Tsja ik vind het terrein dan weer een vreemde verdenering. Ik kan hier de lokale heides bezoek gratis en voor niks, en is stukken mooier dan het aangelegde stukje in Hilvarenbeek hoor.
Arcade Fire (2014) en Foo Fighters (2011) never forget. Dat Pinkpop zo slecht is, wordt soms ook tamelijk overdreven.Maar in vergelijking met Pinkpop is het een verschil van dag en nacht. Weinig zo doods, sfeerloos en massaal als het Pinkpop terrein.
Ja soms is er een leuk optreden, maar dit ging over je opmerking over het terrein en je vergelijking met de heide. Dat gaat niet echt ergens over. Dan kun je ook redeneren dat het eten er niet toe doet omdat je een restaurant weet waar het beter is of dat het geluid in een bepaalde popzaal beter is..Arcade Fire (2014) en Foo Fighters (2011) never forget. Dat Pinkpop zo slecht is, wordt soms ook tamelijk overdreven.