Ok wel leuk om nu te delen voor wie we tickets gekocht hadden inderdaad!
Zoals ik dus al verraden had intussen, een zaterdagticket voor
@MadMandra27 haar Madmandra meeting
Daarnast een zaterdagticket voor
@warriorandweirdo zijn Cabin In The Woods wegens Avril Lavigne, Blink 182 en My Chemical Romance allemaal achter elkaar. Alle drie bands die weinig naar Europa komen, enkel Blink 182 heb ik al gezien maar diep diep diep van binnen zou ik ooit eens graag My Chemical Romance willen zien uit nostalgie en omdat die eigenlijk stiekum best een paar goei platen ooit geproduceerd hebben. En dan Avril Lavigne was eigenlijk een van mijn gateway bands naar zaken als Metallica en Slipknot, ik was toen zelf heel hard bezig met skateboarden en dan bracht zij dat ene nummer uit. Ik was toen heel hard into punk en metal aan het raken en zij was een gateway band maar intussen heb ik wel ook meerdere andere nummers van haar leren appreciëren. Voor beide bands zou ik eigenlijk nooit meer dan 50 euro willen betalen (keep on dreaming ...) maar mocht My Chemical Romance toch eens ooit verdwaald geraken op Graspop en ik eens ooit een goedkope ticketswap (met Blink 182 in de Afas Dome (toen nog Sportpaleis) was het me gelukt voor !28! euro) kunnen scoren voor Avril Lavigne in de AB ofzo ...
En dan nog een vrijdag ticket voor
@luluasas zijn Themapalooza. En terwijl ik dit schrijf , vraag ik me eigenlijk af ... waarom? Heb ik me vergist? Niet aanvallend of denigregrend ofzoiets bedoelt uiteraard
@luluasas maar ik snap echt even mijn eigen keuze zelf niet. Want er waren ook mensen die Slipknot hadden bv. Dus ik weet oprecht niet meer waarom ik uw/dit festival gekozen heb. Maar ik zou me er uiteraard zeker in de avond zeker en vast en zonder twijfel kunnen amuseren! SOAD, Halestorm zullen wel genoeg potten en pannen breken!
Dan de combi's
@Koekdoos zijnen Baspop en daar hoef ik geen tekening bij te maken. Wat een heerlijke line up! Timetables had ik hier al eens gedeeld toen ik nog alle presentaties moest zien
@RubenJS zijn Bayonettefest. I mean like ... die vrijdag alleen al is oorgasmes van 13 h 15 tot 03 h 00 in de nacht
Ook die zaterdag wordt mij geen minuut rust gegund
Zondag is een afremdag, maar nog steeds heerlijk
Last but not least heb ik gekozen voor
@BlackwaterPark zijn Breakpointfest. Om heel eerlijk te zijn waren er voor mij persoonlijk maar twee festivals waarbij het volledige weekend klopte voor mij (Bayonette en Bas dus), zodus is Breakpointfest niet volledig mijn ding maar het is wel het festival dat in de breedte het meest interessant dan was voor mij. Vrijdag eigenlijk maar drie band
Zaterdag jammer dat KSE en Sum41 clashen, maar de combi Sum41 en Linkin Park vond ik wel geniaal en had ik als geen combi had gekocht wel een dagticket voor gekocht hebben denk ik
Voor de zondag had ik geen dag ticket gekocht eerlijk gezegd, maar ik krijg hem er nu bij en bovenstaande zou mijn loopschema zijn. Wel heel jammer dat Killswitch Engage en Sum 41 overlappen