Pinkpop 2026

Wel opvallend dat Camping C verleden tijd is. Mensen met ervaring op Camping B, is deze nu vele malen groter conform de nieuwe plattegrond?

Geen gekke dingen eigenlijk. alles was al bekend qua veranderingen maar ben benieuwd hoe het op het terrein gaat aanvoelen. Heb er zin in! mijn scriptie eerst afschrijven en daarna genieten van muziek en de ontspanning

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Overige dingen die me opvallen via de app:
- Er is een Pitcher bar. Handig voor grote groepen
- Er worden 'chillplekken' aangewezen. Maar er zijn ook soort bruine vierkantjes te vinden in de app, zijn dit dan schaduwdoeken?
- Daarnaast heb je in het midden van het veld ook zo'n mega schaduwdoek dan? Daar lijkt het wel op in de app

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Ziet er goed uit.

Wel benieuwd of er ook veel soundbleed gaat zijn bij die Desperados stage. Die staat wel dicht op de karaokebar en dat LIDL ding voor mijn gevoel.
Bij Stage 4 gaat dat hopelijk met de tent wat meevallen (en andersom).
Stage 4 en Tent is eigenlijk nooit een optreden tegelijkertijd. En van de stille Jan en zo, hoor je niks bij de podium's of je moet het maar net passeren via de kalmaanlaan.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Vraagje van een bekende waar ik het antwoord niet op had. Hij slaapt in het Fletcher Hotel in Heerlen, raden jullie het aan om te gaan fietsen of de shuttlebus te nemen? Gaat hem er vooral om dat hij niet uren en dagen hoeft te wachten op een rit terug de zondagavond.
Volgens mij rijden die pendelbussen überhaupt niet terug na afloop. Vroeger (tot en met 2018, meen ik) geleden reed de pendelbus nog tot laat naar Station Landgraaf. Maar de laatste jaren rijden die bussen na 22u niet meer. Belachelijk, I know.

Overige dingen die me opvallen via de app:
- Er is een Pitcher bar. Handig voor grote groepen
- Er worden 'chillplekken' aangewezen. Maar er zijn ook soort bruine vierkantjes te vinden in de app, zijn dit dan schaduwdoeken?
- Daarnaast heb je in het midden van het veld ook zo'n mega schaduwdoek dan? Daar lijkt het wel op in de app
Was dat schaduwdoek tussen South en North, niet ook al vorig jaar? Vond het best een vervelende plek zo nu en dan, belemmerd dit het zicht. afhankelijk van waar je staat natuurlijk.

De afgelopen jaren knal ik er iedere keer een veel te dure tattoo op! Zie niks op de plattegrond of zie wat over het hoofd?

De afgelopen jaren knal ik er iedere keer een veel te dure tattoo op! Zie niks op de plattegrond of zie wat over het hoofd?
Tattoo garden is naast de tent, ongeveer waar vorig jaar Stille Jan stond.
Nu naast Bonnefanten museum schuin tegenover Brand Bierlokaal.

Dus eerst even wat biertjes achterover keilen en dan een veel te dure tattoo :) 🍻 🍻 🍻 laten zetten

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Lijkt er op dat de kluisjes dit jaar weer op het festivalterrein staan, terwijl die voorgaande jaren volgens mij nét buiten het festivalterrein te vinden waren.

pp26-plattegrond-festivalcamping-010626-hfif74hf.webp
Weet iemand die vaker op camping b staat, zijn de wcs bij de douches alleen de normale wcs en de rest dixies? Of zijn er op meerdere plekken degelijke wcs?

Users who are viewing this thread