Best Kept Secret 2026

Dat stoppen om 00.30 vind ik zowat het grootste minpunt van BKS. Die Arctic Monkeys afsluiter op de Floor zou nog een stuk fijner zijn om een uurtje of twee. De zondagavond ben ik vaak op m’n fitst en is het helaas aftaaien met nog plenty energie over.
Plenty energie over?
Doe je dan wel genoeg je best om er een feestje van te maken?
Maar goed iedereen beleefd dingen op een andere manier.
Ik helaas vrij intens waardoor ik 4:00uur meestal niet haal.
De programmering vind ik juist wel divers over komen.
Ik heb dit een paar keer een kans gegeven op DTRH.
Om uiteindelijk in de Rex een massa mensen op 13 in een dozijn eentonige poep edm te zien wiebelen.
Tsja als ik dat leuk had gevonden hou ik het ook tot 4:00 uur vol.

Pinkpop is eigenlijk een verzameling van 3 dagfestivals die je tot 1 festivalweekend kan combineren....

Ik ben zelf ook niet zo'n fan van dj's. Van mij mag het live-programma wel wat langer doorgaan.
Ja ik vind dat dit ook het beste bij BKS zou passen. Zet Kumo 99 maar om 2:00 in de Casbah ipv tijdens Nick Cave :(

Ik vind dit zo'n makkelijk antwoord. Elk drie daags festival heeft een nacht programma. Zeker wat iedereen moet neerleggen voor een ticket. Het hoeft niet zo uitgebreid als op LL of DTRH maar ergens een area met wat goede electronische muziek zou toch moeten kunnen?

Twee jaar geleden liepen we echt te zoeken en er was echt amper wat. En dan een klein beetje stevig en geen "90s hits" bijvoorbeeld.
En dan te bedenken dat er een tijd is geweest dat pop/rock-festivals enkel live acts op het programma hadden. Langbestaande festivals als Pinkpop en Rock Werchter zijn hier nog levende voorbeelden van.

Ik zit zelf deze dagen juist te overwegen om toch de dubbel Etta Marcus - Radio Free Alice te gaan doen, juist omdat het met mij en Harding en dan vooral met die nieuwe plaat nog niet echt wil klikken. Ik vind hem vooralsnog vooral vrij saai helaas. Aan de andere kant denk ik dat Etta en Alice vooral leuk, maar niet memorabel kunnen worden terwijl Aldous die potentie wel heeft. Ik weet nog niet zo goed of het mij een kwestie van 'hij moet nog landen' is, of een gevalletje PJ Harvey: iedereen loopt ermee weg, maar mij doet het weinig.
Hij viel bij mij zeker niet gelijk lekker, maar heb toch doorgezet, vooral omdat ik haar vorige twee platen heel goed vind en ik haar sowieso wil gaan zien op BKS. Uiteindelijk begon ik hem steeds meer te waarderen.

• Leuk
Waarderingen: yannickd en Matthijs
Ik lees tussen de regels door dat er toch wel wat mensen alleen (of met een klein groepje) naar BKS gaan. Ik ga ook met een klein groepje. Wij gaan weliswaar samen, maar trekken vaak ook ons eigen plan, waardoor het zomaar kan zijn dat ik op het eind van de avond/nacht alleen ergens aan het dansen ben. Dat vind ik best jammer
Het kan bijna niet anders zijn dat mensen dit kerkennen....
Zijn er BKS gangers die openstaan voor een plek om samen te komen?(klinkt enorm dubieus, maar zeker niet zo bedoeld)
Hoe en welke manier weet ik ook niet, maar ben wel nieuwsgierig hoe jullie hierin staan.
En ik bedoel niet de Festileaks meeting...

Weersverwachting nu voor de 3 dagen: alle dagen weercijfer 8.

1780221122248.png

Naast de plattegrond is het nog wel heel stil rondom de 'food line up'.
Ik neem aan dat ze niet verder gaan met the Lodge, anders was daarvoor al een voorverkoop gestart. Maar wel benieuwd of de foodtrucks weer worden gevraagd om iets extra's te doen voor BKS.

Ik lees tussen de regels door dat er toch wel wat mensen alleen (of met een klein groepje) naar BKS gaan. Ik ga ook met een klein groepje. Wij gaan weliswaar samen, maar trekken vaak ook ons eigen plan, waardoor het zomaar kan zijn dat ik op het eind van de avond/nacht alleen ergens aan het dansen ben. Dat vind ik best jammer
Het kan bijna niet anders zijn dat mensen dit kerkennen....
Zijn er BKS gangers die openstaan voor een plek om samen te komen?(klinkt enorm dubieus, maar zeker niet zo bedoeld)
Hoe en welke manier weet ik ook niet, maar ben wel nieuwsgierig hoe jullie hierin staan.
En ik bedoel niet de Festileaks meeting...
Vanwege verandering van plannen, lijkt het erop dat ik ook alleen naar BKS ga. Ben dus ook wel benieuwd of er een solo-groep is voor BKS

Users who are viewing this thread