Electronic Chat

Zou best kunnen, maar van de tientallen all-nighters die ik heb gezien, kan ik mij er niet 1 van herinneren die er echt uit sprong en eigenlijk altijd tegenvallend naar huis.

Palm Trax paar jaar geleden in de Bajes komt misschien nog met een ruime voldoende bovendrijven maar verder is het niet echt bijgebleven.
Zoek het eens buiten de techno scene op ;)

Richard Akingbehin!! 🔥🔥 geweldige set gisteren in Raum. Kende hem niet maar positief verrast.

Pariah ook weer top, en Mari Sakurai ook echt heerlijk.

Blijft toch wel echt m’n favo tent. Publiek is zo heerlijk, al mag t soms wel wat drukker zijn. Ook op sold out avondjes kunnen er nog wel veel bij.

• Leuk
Waarderingen: Dante
Iemand de laatste roddels aan het volgen hier?

Niet mijn hoekje, maar volg het wel. Vooral omdat het heel breed wordt vastgepakt om een statement te maken. En terecht natuurlijk. Odymel is niet de enige in de scène, laat ze maar ff lekker op de blaren zitten en expose waar mogelijk. Dat gebeurd nu aan de lopende band met dat insta account wat is gereleased. (MetooDJs)

Sommige leven ook gewoon in een andere realiteit dus goed dat dit gebeurd. Ik ga ook wel weer van goede van de mens uit dat ze hiervan leren. Misschien tegen beter weten in

• Leuk
Waarderingen: Semprini en jaigalaar
Het feit dat hier ook zo vlot en ad rem op wordt gehandeld zend ook wel een goede boodschap naar anderen die hetzelfde doen. Al met al wel positief. Vooral ook in een scene die bekend staat om zijn inclusiviteit is dit belangrijk.

• Leuk
Waarderingen: MarkD
Saidah Allnighter in BRET was erg leuk zeg! Toch nog een allnighter gezien die mij zal bijblijven. :-) Vanaf het begin zat de sfeer en de muziek er heel goed in, en tot de laatste nummer wist ze de energie prima vast te houden. Op een inkak-uurtje rond middennacht na, heel sterk.

• Leuk
Waarderingen: Semprini en jaigalaar
Door Down The Rabbit Hole Rival Consoles leren kennen. Klinkt echt ontzettend tof op plaat en de registraties op YouTube klinken ook vet:

• Leuk
Waarderingen: Raskolnikov
BOC Single

Wauw dit klinkt goed zeg. Nieuw en vertrouwd tegelijkertijd. Niemand klinkt zoals Boards of Canada. 😍

Laatst bewerkt:
Vond m beetje meh, maar dat heb ik met Wildeburg vaker. Nou niet dat ik denk van - hier zitten spannende namen tussen
Ik vind dat voor Wildeburg geen probleem. Ik ben een groot fan van vooruitstrevende ideeën en boekingen a la Rewire en Draaimolen, maar op Wildeburg word ik ook blij van een consistent goede DJ waarvan ik weet dat ik een goeie techno- of houseset voorgeschoteld krijg. Daarnaast vind ik dat er ook genoeg leuke speelsere dingen op zoals Bokoesam met een Dancehall set, wat heel goed bij het totaalplaatje van Wildeburg past voor mij.

Lentekabinet is echt één van mijn favo festivals in de stad hoor. Wat heb ik weer 2 dagen genoten. Zelfs Young Marco scoorde een krappe voldoende met zijn afsluitende set zondagavond. En Job leverde voor mij 1 van zijn leukste sets van de afgelopen jaren.

DJ EZ, Chuckie b2b Moortje, Job, Honey Dijon, Peach, Hunee waren allemaal raak . Echt heerlijke sets gezien.

• Geweldig
Waarderingen: CampingGroen
Hallo,
Ik ben geïnteresseerd om dit jaar wellicht voor het eerst naar Wildeburg te gaan. Ik ben er nog nooit geweest en hoor er altijd wel gave verhalen over!
Ik vind alleen een weekend wat lang, dus ik wil één dag gaan en dat kan alleen de zondag. Nou ben ik benieuwd omdat als ik naar het blokkenschema kijk van de afgelopen jaren dan staat het dat het zondag on 23:00 is afgelopen, maar is dat echt zo? Of kan je op de zondagnacht door tot de maandagochtend?

PS: ik weet niet of dit het goede topic is, anders excuus maar deze leek mij het meest gepast…

Ik vind alleen een weekend wat lang, dus ik wil één dag gaan en dat kan alleen de zondag. Nou ben ik benieuwd omdat als ik naar het blokkenschema kijk van de afgelopen jaren dan staat het dat het zondag on 23:00 is afgelopen, maar is dat echt zo? Of kan je op de zondagnacht door tot de maandagochtend?
Nee klopt Wildeburg stopt zondag echt om 23:00

• Verdrietig
Waarderingen: emilejol

Users who are viewing this thread