Ja maar als je vrouw en kinderen thuis hebt zitten werkt dat soms ook anders en dan gaat het niet altijd over die € 14,00Ik snap je overweging, maar het verschil tussen twee dagkaartjes en 1 weekendkaartje (zonder camping) is 14 euro. Alleen al Jack White zien lijkt mij dat wel waard!
En helemaal mee eens dat de zondag heel sterk is, al heb ik zeker op de zaterdag ook al een erg mooi programma.
En eens hoor, maar voor mij zijn Ethel Cain en Anna Von Hausswolff de acts die ik wil zien dit jaar, daardoor springt die zondag er wel een beetje uit voor mij. Zaterdag is ook wel ok, al hoewel ik op dit moment een klein beetje Nick Cave moe ben (maar misschien komt dat wel eer goed tegen die periode) vind ik WolfAlice, Aldous Harding, Naition Of Language, Grote Geelstaart, Madra Salach, Midrift, Radio Free Alice en Tropical Fuck Storm ook leuke namen.
Die vrijdag heeft voor mij eigenlijk alleen NewDad op het affiche, de rest vind ik meer "best leuk" naar het midden toe. Ão is ook best leuk, maar die zal wel vaker te zien zijn. Sowieso heb ik het idee dat de laatste jaren de vrijdagen bij BKS voor mij vaak de mindere dagen zijn.
Daarom hoop ik nog paar leuke toevoegen voor die vrijdag die me over de streep kunnen trekken.