Pinkpop 2027

Ja we gaan niet zolang meer moeten wachten. Enerzijds geleerd uit vorig jaar, anderzijds staan er headliners klaar om aan te kondigen.
Heb ik inderdaad nooit aan voorgaande jaren begrepen, PP kwam altijd zo laat. Headliners liggen toch al bijna een jaar van te voren vast/in overleg. Waarom altijd zo lang wachten

Denk eerder begin oktober, gezien de vorige data van bekendmaking.
1789977348226.png

Ja we gaan niet zolang (relatief) meer moeten wachten. Enerzijds geleerd uit vorig jaar, anderzijds staan er headliners klaar om aan te kondigen.
Maar Pinkpop doet niet echt meer aan headliners druppelgewijs droppen, althans niet de vorige jaren. Die willen meteen de helft van hun lineup in een keer lossen. Dus wel benieuwd of ze daaraan vast willen hangen.

Maar Pinkpop doet niet echt meer aan headliners druppelgewijs droppen, althans niet de vorige jaren. Die willen meteen de helft van hun lineup in een keer lossen. Dus wel benieuwd of ze daaraan vast willen hangen.
Misschien dat toch ook wel in hun achterhoofd zit dat wanneer Werchter, zoals vorig jaar, wel al The Cure aankondigt, je toch kaarten misloopt? Ik denk niet dat het een enorme schuiving in cijfers had betekent als Pinkpop eerder met The Cure was gekomen, maar ik snap ook niet zo goed waarom je een risico zou lopen.

Sombr was uitgesloten voor Pinkpop he? Zou ik persoonlijk niet heel rouwig om zijn. Groeiende ster, maar niet helemaal mijn smaak.

Zou wel een heel toffe boeking zijn in mijn ogen. Ik zie het alleen toch nog niet helemaal gebeuren op Pinkpop. Maar ik hoop dat ik het mis heb en ze er staat!

Zou wel een heel toffe boeking zijn in mijn ogen. Ik zie het alleen toch nog niet helemaal gebeuren op Pinkpop. Maar ik hoop dat ik het mis heb en ze er staat!
Ze had zonder moeite 4 keer de Ziggo kunnen vullen, heeft een monsterhit op zak en laat allerlei genres samensmelten. Ik denk dat het een voltreffer is als ze er staat.

• 100
Waarderingen: Timmetje
Ze had zonder moeite 4 keer de Ziggo kunnen vullen, heeft een monsterhit op zak en laat allerlei genres samensmelten. Ik denk dat het een voltreffer is als ze er staat.
Ja, helemaal eens eigenlijk. In alles denk ik dat het een fantastische zet is. Maar toch zou het een beetje verrassend voor me voelen als Pinkpop met haar komt. Kan het ook niet zo goed uitleggen haha. Bottom line; ik zou het enorm toejuichen!

• Leuk
Waarderingen: elo
Dus deze maand nog? Geen embargo inzake bekendmaking van die 3 headliners ?
Ik vermoed dat veel ook afhangt van de tourbekendmaking van Pearl Jam. Als zij kiezen voor Pinkpop en de geruchten van 5 oktober kloppen zou dat wel eens de dag kunnen zijn. Aankomend weekend spelen ze hun eerste show met nieuwe drummer. Zal ook wel de nodige aandacht krijgen.....

Users who are viewing this thread