Pinkpop 2027

Klopt! En vanochtend gesproken en het blijft ongewijzigd zolang er geen afzegging is! Nieuw aan de toevoeging: Classic, Rock en Pop! Nogmaals ik blijf bij Pearl Jam, NBT en Billie
Weten we ook wanneer de aankondiging ongeveer zal komen als deze nu vroeger is dan normaal?

Oktober sowieso. Werchter gaat dan al een goed beeld geven denk ik, Pinkpop zal mee moeten.

Klopt! En vanochtend gesproken en het blijft ongewijzigd zolang er geen afzegging is! Nieuw aan de toevoeging: Classic, Rock en Pop! Nogmaals ik blijf bij Pearl Jam, NBT en Billie
Classic: Stevie Wonder - RAYE
Rock: Pearl Jam - Sam Fender
Pop: Billie Eilish - NBT

🙏🙏🙏

Onrealistische hoop voor deze beschrijving: The Boss - BMTH - Stromae (ooit komt die wel terug toch? toch?)

Waarschijnlijker met deze beschrijving
PJ - Sam Fender - Billie Eilish

Mijn voorspelling voor Pinkpop 2027 :

Headliners
blink-182
Robbie Williams
Muse

Co-headliner
mgk
The Neighbourhood
Faith No More

North-afsluiter
Turnstile
Phoebe Bridgers
The Prodigy

Onpopulaire mening waarschijnlijk. Maar Nothing But Thieves verdiend wel een een eerste headline show. Of dat Pinkpop moet zijn? Misschien. Maar in NL verdienen zij echt een mooie spot.

• Leuk
Waarderingen: Maria
Onpopulaire mening waarschijnlijk. Maar Nothing But Thieves verdiend wel een een eerste headline show. Of dat Pinkpop moet zijn? Misschien. Maar in NL verdienen zij echt een mooie spot.
Het zou voor het eerst zijn dat een band in een jaar tijd zowel in Cloud Nine als op Pinkpop als headliner staat. Op Rock am Ring staan ze wel opvallend laag op het affiche.

• Leuk
Waarderingen: JamesMurphy2026
Het zou voor het eerst zijn dat een band in een jaar tijd zowel in Cloud Nine als op Pinkpop als headliner staat. Op Rock am Ring staan ze wel opvallend laag op het affiche.
Het is dan ook wel een soort Editors-scenario: in Nederland zouden ze kunnen headlinen, maar daarbuiten zeker niet. Al was Editors in België nog groter dan in NL. Dat geldt voor NBT andersom.

1789972876019.png

Er zijn wel nog onlangs aanpassingen gedaan aan de website. Meestal veranderen ze deze direct na de editie, en dan tot aan het aankondigen eigenlijk nauwelijks (iig voorgaande jaren). Wil niks zeggen uiteraard, maar vond het wel opvallend. Heb ook gekeken, maar op de line-up pagina staat nog alles van afgelopen editie.

Bekijk bijlage 22837
Er zijn wel nog onlangs aanpassingen gedaan aan de website. Meestal veranderen ze deze direct na de editie, en dan tot aan het aankondigen eigenlijk nauwelijks (iig voorgaande jaren). Wil niks zeggen uiteraard, maar vond het wel opvallend. Heb ook gekeken, maar op de line-up pagina staat nog alles van afgelopen editie.
Ja we gaan niet zolang (relatief) meer moeten wachten. Enerzijds geleerd uit vorig jaar, anderzijds staan er headliners klaar om aan te kondigen.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread