Lowlands 2027

phoeboe bridgers en muse aangekondigd voor festivalseizoen in europa, kleine kans op lowlands? Of direct naar de pinkpop line up?
(over MGK begin ik niet eens dat lijkt me een 100% dat die niet op lowlands staat)

Phoebe Bridgers gaat denk ik naar BKS.
Muse vind ik te snel om weer naar Pinkpop te gaan, maar is denk ik ook te groot voor Lowlands.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Kanine dropt binnenkort ook een album en gaat deze winter op Tour. Is mijn favoriete drum en bass dj dus mag ik een sprankje hoop hebben?

• Pray
Waarderingen: rgenis
Zou de legacy act van komend jaar de black eyed peas kunnen zijn? Vergane glorie, maar wel een perfect match met Lowlands indien niet op een headline/sub-headline slot. Hebben blijkbaar een soort warm-up rondje gedaan deze zomer op een paar plaatsen, en staan volgens roosteraars komend seizoen op de lijst.
Zou de legacy act van komend jaar de black eyed peas kunnen zijn? Vergane glorie, maar wel een perfect match met Lowlands indien niet op een headline/sub-headline slot. Hebben blijkbaar een soort warm-up rondje gedaan deze zomer op een paar plaatsen, en staan volgens roosteraars komend seizoen op de lijst.
Werkelijk de meest verschrikkelijke, niks zeggende, hyper commerciële, aalgladde act van de laatste jaren wil je als legacy act op Lowlands? Alsjeblieft zeg.

Werkelijk de meest verschrikkelijke, niks zeggende, hyper commerciële, aalgladde act van de laatste jaren wil je als legacy act op Lowlands? Alsjeblieft zeg.
Even voor mijn beeldvorming, waarom is Black Eyed Peace zo verschrikkelijke legacy act? En wat maakt hun erger dan sugababes bijvoorbeeld?

Heb in mijn jeugd eigenlijk wel genoten van hun muziek en de uitstraling die eromheen hing. Was voor mij een opstapje richting de hip-hop en rap kant in mijn jeugd.

Users who are viewing this thread