Festileaks Draft XXII - through the decades

1789755606433.png

Focus & black midi

@Oasiss en daarna @Blommie

• Haha
Waarderingen: AngieH
Koekdoos kom op haha. Hoezo ken jij zelfs black midi ineens? Voelt een beetje alsof ik ineens de undercard van Alcatraz 2019 erbij pak en daar dan net dat ene grote pareltje uit vis..
Seg manneke, hoezo ken jij plots black midi, had echt het gevoel dat ik nog wel een paar rondes kon wachten daarmee

Meer daarover in een exclusief interview in de volgende Baspop News! (Jullie hebben vooral genoeg kansen gehad met dat ik ze al voordat ronde 1 begon op de lijst had dankzij een tip van @BeWario, maar kende de naam verder al wel vanuit alle voorgaande drafts)

Toch is het je gegund! Wordt een mooi eclectisch festival zo, waar je in 1 dag het hele emotionele spectrum langs kan.

Ik ben heel benieuwd hoe het gaat uitpakken bij de stembus. Er zitten nog wat parels aan te komen, maar ben inmiddels ook op het punt aanbeland dat het veelal typische Baspop namen gaan worden in de resterende rondes…

Ik ben heel benieuwd hoe het gaat uitpakken bij de stembus. Er zitten nog wat parels aan te komen, maar ben inmiddels ook op het punt aanbeland dat het veelal typische Baspop namen gaan worden in de resterende rondes…
Wat dat betreft pakt je risicovolle strategie om die namen pas in een later stadium te pakken goed uit!

Wat dat betreft pakt je risicovolle strategie om die namen pas in een later stadium te pakken goed uit!

Famous last words, maar ik denk dat er ook niet heel veel meer gestolen gaat worden van mijn line up... Er staan ook voor mij nog een hoop vraagtekens in die ik moet invullen, maar de belangrijkste namen heb ik wel vertrouwen in!

Edit: ze pasten er niet meer bij, maar ik zie @MadMandra27 nog wel kans hebben wat te pakken met boekingen a la Accept.

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Famous last words, maar ik denk dat er ook niet heel veel meer gestolen gaat worden van mijn line up... Er staan ook voor mij nog een hoop vraagtekens in die ik moet invullen, maar de belangrijkste namen heb ik wel vertrouwen in!

Edit: ze pasten er niet meer bij, maar ik zie @MadMandra27 nog wel kans hebben wat te pakken met boekingen a la Accept.
Wie weet 👀 Al ben ik ook quasi uitverkocht qua zulke namen

MF DOOM // DEATH GRIPS

@mikemans > @Oasiss

Voorlopig aangekondigd:

Daft Punk • The White Stripes • Nine Inch Nails
LCD Soundsystem • The Prodigy • Yeah Yeah Yeahs • The xx
Fiona Apple • Paramore • Soulwax Nite Versions • Grinderman
Deftones • Beach House • Skunk Anasie • Caroline Polachek
MF DOOM • Amenra • Knocked Loose • Slowdive • Death Grips
Blonde Redhead • Magdalena Bay • Florence Road • Maruja

MF DOOM // DEATH GRIPS

@mikemans > @Oasiss