Graspop Metal Meeting 2027

Zijn eerste vrouw ging bij hem weg om zijn heroĆÆne gebruikšŸ˜‰
Gebruik en verslaving is niet hetzelfde. ;-)

Heb meerdere boeken over Guns n Roses (en bandleden) gelezen en telkens wordt duidelijk dat het, in de beginjaren van de band, weliswaar gebruikte maar zeker niet verslaafd was. Iets wat bij Slash, Duff en Adler wƩl het geval was.

Helemaal niet realisitisch, maar daar gaan we:

1. AC/DC
2. RAMMSTEIN
3. System Of A Down
4. Metallica
5. Iron Maiden
6. Black Sabbath feat...Tony Martin?
7. Linkin Park
8. Ayreon
9. Een reunie headliner (Children of Bodom, Edguy, Nightwish)
10. Foo Fighters/GNR (mits Axl weer bij stem is)
Misschien realistischer?
Black Sabbath feat....Tino Martin 🤣

Gebruik en verslaving is niet hetzelfde. ;-)

Heb meerdere boeken over Guns n Roses (en bandleden) gelezen en telkens wordt duidelijk dat het, in de beginjaren van de band, weliswaar gebruikte maar zeker niet verslaafd was. Iets wat bij Slash, Duff en Adler wƩl het geval was.

Ik betwijfel of je drugs kan gebruiken zonder verslaafd te raken.

Ok, dan ben je dus op vakantie. In Frankrijk. Doe je een uitstapje en ga je naar een leuk plaatsje (Dol de Bretagne). Heeft je dochter haar Graspop shirt aangedaan, want ja 35 graden en vol in de zon lopen enzo.

Wordt je ineens aangesproken door een hele vriendelijke Fransman, die wijst naar haar shirt en in z’n beste Engels begint te vertellen dat hij groot fan is van Graspop en er al jaren naar toe gaat (alleen dit jaar niet) en dat het veel toffer is dan Hellfest en dat ie volgend jaar ook weer naar Graspop gaat.

Was voor ons toch weer het bewijs dat metal heads goede mensen zijn. 🤘

Ok, dan ben je dus op vakantie. In Frankrijk. Doe je een uitstapje en ga je naar een leuk plaatsje (Dol de Bretagne). Heeft je dochter haar Graspop shirt aangedaan, want ja 35 graden en vol in de zon lopen enzo.

Wordt je ineens aangesproken door een hele vriendelijke Fransman, die wijst naar haar shirt en in z’n beste Engels begint te vertellen dat hij groot fan is van Graspop en er al jaren naar toe gaat (alleen dit jaar niet) en dat het veel toffer is dan Hellfest en dat ie volgend jaar ook weer naar Graspop gaat.

Was voor ons toch weer het bewijs dat metal heads goede mensen zijn. 🤘
Ook op mijn weekje Texel vorige week meerdere Graspoppers gesproken, waaronder een Belgisch stel. Je hebt gewoon direct een aanknopingspunt tot een gesprek. Heerlijk

Ik betwijfel of je drugs kan gebruiken zonder verslaafd te raken.
Hangt van je opvatting van ā€˜verslaving’ af. Je kan heus wel eens een lijntje snuiven zonder er aan verslaafd te raken. Volgens jouw zou dus iedereen die een pint drinkt op Graspop een drankverslaafde zijn? Lijkt me absoluut niet het geval.

Bekijk bijlage 22038ik zag net het meet en greet schedule van brutal assault voorbij komen dat is wat anders dan die 5 bands op een dag op graspop.
Heerlijk programma daar ook met o.a. Draconian, Novembers Doom, Saor, Carpathian Forest, Deafheaven, Batushka, Baest, Iotunn, Wardruna, Hocico, daar had ik er toch wel graag nog een paar van bij gehad op Alcatraz volgende week! šŸ˜®šŸ¤˜šŸ–¤

• Leuk
Waarderingen: Jamel en won666
Hangt van je opvatting van ā€˜verslaving’ af. Je kan heus wel eens een lijntje snuiven zonder er aan verslaafd te raken. Volgens jouw zou dus iedereen die een pint drinkt op Graspop een drankverslaafde zijn? Lijkt me absoluut niet het geval.

Tijdens Graspop denk ik wel ja, als je de richtlijnen voor alcoholgebruik erbij pakt. Hoeveel mensen zullen er maar een enkel pintje wegtikken op Graspop?

Maar zo zwart wit is het natuurlijk niet. Ik denk vooral dat men toch stiekem verslaafder is aan alcohol, roken, koffie dan men denkt. En als je dan richting de harddrugs gaat, dan wordt het toch wel moeilijker om er niet aan verslaafd te raken. Wel eens een lijntje snuiven lijkt me ook niet handig...

Tijdens Graspop denk ik wel ja, als je de richtlijnen voor alcoholgebruik erbij pakt. Hoeveel mensen zullen er maar een enkel pintje wegtikken op Graspop?

Maar zo zwart wit is het natuurlijk niet. Ik denk vooral dat men toch stiekem verslaafder is aan alcohol, roken, koffie dan men denkt. En als je dan richting de harddrugs gaat, dan wordt het toch wel moeilijker om er niet aan verslaafd te raken. Wel eens een lijntje snuiven lijkt me ook niet handig...
Maar is jezelf 4 dagen per jaar lam zuipen daadwerkelijk verslaafd zijn? Er zijn tal van mensen die door het jaar heen geen gebruik maken van alcohol om dan tijdens Graspop eens helemaal los te gaan. Daar is naar mijn inziens geen enkel probleem mee. Beginnen op Donderdag en eindigen op Zondag avond en dan weer lekker naar het leven zonder alcohol.

Hard drugs is iets anders maar ook dat kan je, indien een goede portie discipline, gewoon eens een avond, weekend doen zonder er cravings van te hebben. Het is niet voor iedereen weggelegd en het is en blijft enorm verslavend maar om hier nu te gaan zeggen dat bijna elke gebruiker een verslaafde is, is een beetje wereldvreemd op zijn zachtst gezegd.

Toch mijn wishlist maar eens even delen. Maar blijft een momentopname.

1. Faith no More
2. Gojira
3. Lamb of God
4. Bon Jovi ( why not )
5. Nickelback ( ze zijn live gewoon leuk)
6. Pantera
7. Parkway Drive
8. Orbit Culture ( Marquee headliner )
9. Slayer
10. Scorpions ( vond ze de laatste keer echt wel goed )

Wishlist voor andere bands:
- Dropkick Murphys
- Prong
- Mudvayne
- D.A.D.
- Therapy?
- The Wildhearts
- Thunder
- The Exploited

Kijken wat ervan uitkomt🤣

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
Ik zeg altijd, zolang ik tijdens de werkweek niet de neiging heb om pintjes of andere alcool te drinken is er niets aan de hand wat verslaving betreft, die twee weekendavonden gaan ze wel vlot binnen.

Maar is jezelf 4 dagen per jaar lam zuipen daadwerkelijk verslaafd zijn? Er zijn tal van mensen die door het jaar heen geen gebruik maken van alcohol om dan tijdens Graspop eens helemaal los te gaan. Daar is naar mijn inziens geen enkel probleem mee. Beginnen op Donderdag en eindigen op Zondag avond en dan weer lekker naar het leven zonder alcohol.

Hard drugs is iets anders maar ook dat kan je, indien een goede portie discipline, gewoon eens een avond, weekend doen zonder er cravings van te hebben. Het is niet voor iedereen weggelegd en het is en blijft enorm verslavend maar om hier nu te gaan zeggen dat bijna elke gebruiker een verslaafde is, is een beetje wereldvreemd op zijn zachtst gezegd.
Sorry dat ik het zeg: maar ga deze discussie lekker ergens anders voeren.
Heb dit nu inmiddels al op zoveel andere topics gelezen. Je gaat er hier toch niet uitkomen. Maar het is gewoon maar een tip.

Users who are viewing this thread