Filmtopic

Oddysey: Ziet er leuk uit, epische film. Maar als verhaal eerder een opsomming van allemaal random ass shit dan dat ik echt heel erg invested raakte.
Opzich een goeie weergave van Homerus' Odyssee dus.

Ik vond het een waanzinnige film, maar met mijn bachelor Griekse & Latijnse Taal & Cultuur misschien bevooroordeeld haha. Delen van het verhaal letterlijk moeten vertalen tijdens tentamen jaren terug. Blij dat het verhaal naar mijn mening eer is aangedaan door Nolan, Damon en Holland.

• Geweldig
Waarderingen: fred alweer..
Ik ga al een tijd niet meer naar de bios om een film te zien, maar The Oddysey lijkt me dan wel zo'n film die je op een groot scherm moet zien. Misschien toch maar eens een bezoekje inplannen.

Ik heb een ticketje gekocht voor die IMAX 70mm vertoning in Brussel. Was prijzig en moet er nog een maand op wachten, maar lijkt me wel een bijzondere ervaring die ik eens wou meemaken (ik las dat slechts 4 cinema's in heel Europa die zo kunnen tonen?). Benieuwd!

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands en JP5
Ik heb een ticketje gekocht voor die IMAX 70mm vertoning in Brussel. Was prijzig en moet er nog een maand op wachten, maar lijkt me wel een bijzondere ervaring die ik eens wou meemaken (ik las dat slechts 4 cinema's in heel Europa die zo kunnen tonen?). Benieuwd!
Klopt ja, en volgens mij slechts 40 wereldwijd. Ben jaloers!

• Leuk
Waarderingen: Thisso
Ik ga dinsdag, zal het u laten weten hoe het was.

• Leuk
Slechts drie in continentaal Europa (Brussel, Praag en Montpellier) en dan nog eens drie in de UK (Manchester en 2x Londen).

Ik ga maandag. Heel benieuwd.

• Leuk
Slechts drie in continentaal Europa (Brussel, Praag en Montpellier) en dan nog eens drie in de UK (Manchester en 2x Londen).

Ik ga maandag. Heel benieuwd.
De voorstellingen van Brussel is ook al bijna volledig uitverkocht tot eind augustus. Enkel nog tickets voor overdag of helemaal vanvoor op avondvoorstelling

Nou ja, ik schrok even. Daar had ik in mijn "drukke december bios planning" geen rekening mee gehouden
Hahah, excuses voor de hartverzakking ;). Ik ben niet helemaal into films. Wel heel erg into Tolkien en ook vermaak ik me uitstekend met Marvel. Dus ik voorzag juist twee leuke bioscoopbezoekjes in december

• Leuk
Waarderingen: BeWario

Users who are viewing this thread