Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
SOAD kan echt verschillende gezichten hebben hoor. Als de band niet echt zin heeft, dan merk je dat ook wel. Maar als ze wel de spirit hebben dan kan het ook enorm strak en tof zijn.
Dat was vooral vroeger. Sinds 2015 heb ik ze elke tour minimaal 1x gezien en alle keren strak en energiek. Terwijl ik in 2015 ging om ze nog één kans te geven, daarvoor was het idd zwaar ondermaats met PP 2002 als absoluut dieptepunt.
Ik denk dat ik alleen nog maar zaalshows heb gezien.
In 2022 wel aanwezig, maar @InsaniTiny had die dag een verplichte studiedag dus was alleen. Dan duurt het lang als je een gat van 6 uur hebt in je schema… Megadeth toen nog geen fan van en Whitesnake wilde ik niet meer zien vanwege het slechte niveau.
Na Black Label Society nog wel de signing van Within Temptation meegepakt, maar toen waren er nog 5 uurtjes over zonder voor mij iets interessants, dus lekker op tijd naar huis gegaan.
Om de sfeer om wat om te gooien naar iets positievers, het is lijstjes tijd!
iedereen die zin heeft kan een top 10 maken en dan zal ik daar uiteindelijk wel een puntentelling van maken
of het realistisch is of niet maakt nu even geen zak uit. als jij metallica, rammstein en AC/DC op graspop wilt hebben zet het er lekker in. als jij bands op herhaling wilt van 2026 zet ze er vooral in. het is wel de bedoeling dat het een wishlist is voor GMM 2027 niet een algemene wishlist.
ben wel benieuwd welke headliners het hoogst staan op de forum wishlist! dan achteraf kunnen we kijken wat ervan geboekt is.
graag ook op volgorde, de nr 1 van ieder zijn lijstje krijgt 10 punten, de nr 2 krijgt 9 punten en de nummer 10 krijgt dus 1 punt.
Mijn top 10:
1. System of a down
2. Gojira
3. Parkway Drive
4. Linkin Park
5. A perfect circle
6. Korn
7. Lamb of god
8. The prodigy
9. Sleep Token
10. Evanescence
heb Nightwish er maar buiten gelaten aangezien die niet actief zijn, anders zouden die wel in mijn top 3 staan.
Top 10 bands die je wilt zien tijdens de volgende editie... Het maakt niet uit waar de bands staan (hoofdact, co-hoofdact, op de camping, of omdat ze boos weglopen als ze moeten spelen, hoi Manowar )
1. My Chemical Romance
2. System of a Down
3. TOOL
4. Porcupine Tree
5. Turnstile
6. Korn
7. Shinedown
8. Slipknot
9. Silverstein
10. The Smashing Pumpkins
Wilde eigenlijk RATM bovenaan zetten, maar vooruit laten we het nog een klein beetje realistisch houden.